وزير اطلاعات در مصاحبه با شبكه الميادين؛

مرگ "ماجد الماجد" مشكوك است

حجت الاسلام والمسلين سيد محمود علوي در مصاحبه اي مرگ ماجد الماجد سركرده گروه تروريستي موسوم به گردان هاي عبدالله عزام را مشكوك دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام والمسلين سيد محمود علوي در مصاحبه با شبكه "الميادين" لبنان در پاسخ به سوالي درخصوص پرونده مرگ سركرده گروه تروريستي موسوم به گردان‌هاي عبدالله عزام اظهار داشت:مرگ "ماجد الماجد" مشكوك است.

گفتني است؛ "ماجد الماجد"، به مدت بیش از ده سال به طور مستقیم بخشی از شبکه مالی القاعده را مدیریت می‌کرد و نه تنها بسیاری از شخصیت‌های گروه‌ها و جناح‌های حامی القاعده و تکفیری‌ها را می‌شناخت، بلکه از مبادلات مقطعی و موردی چهره‌ها و گروه‌های سیاسی با این شبکه‌ها نیز اطلاع داشت.

علاوه بر این، او اطلاعات زیادی درباره سیستم مالی و مکانیسم سازماندهی گروه های تکفیری در عراق، سوریه و لبنان و نیز مشخصات سیاسی، امنیتی، اقتصادی و نظامی آنها داشت و نحوه ارتباط آنها را نیز می دانست.

بر اساس گزارش‌هاي منابع آگاه "الماجد"، به طور قطع از طرح ها و پروژه‌های اخیر علیه حزب الله و ارتش لبنان مطلع بود و اطلاعات می توانست پرده از توطئه ترورهای اخیر نیز بردارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار