کرمانشاه/

زمان برگزاری مسابقات لیگ ظلم در حق ملی‌پوشان تیم است

یک عضو تیم ملی کاراته در خصوص وضعیت برگزاری مسابقات سوپر لیگ کاراته کشور گفت: زمان برگزاری مسابقات لیگ ظلم در حق ملی‌پوشان تیم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

هامون درفشی پور گفت: ورزشکاران تیم ملی پس از مدتی طولانی که در قالب اردوی تیم ملی سپری کرده اند و گذراندن مسابقات آسیایی بلافاصله در قالب این مسابقات حاضر شده اند و این مساله بزرگترین ضربه را به آنها وارد خواهد کرد.

درفشی پور در خصوص نحوی برگزاری سوپر لیگ کاراته از لحاظ زمان و تیم های شرکت کننده، یادآور شد: هم اکنون تنها دو تیم در سوپر لیگ کاراته به ورزشکاران خود هزینه ای پرداخت می کنند و به همین دلیل این مسابقات به صورت کنونی و متمرکز برگزار می شود.

درفشی پور در خصوص مشکلات پیش روی عدم حضور تیم داری استان کرمانشاه در لیگ گفت: استان کرمانشاه ورزشکاران بسیار موفقی را در لیگ برتر کاراته دارد به نحوی که می توان گفت حدود ۳۰ درصد کاراته کاران موفق لیگ را ورزشکاران استان کرمانشاه شامل می شوند اما باوجود این مساله استان کرمانشاه از داشتن تیم در لیگ کاراته محروم است.

وی خاطر نشان کرد: بزرگترین مشکل پیش روی کاراته استان کرمانشاه نداشتن اسپانسر قوی است که از این ورزشکاران حمایت کند چرا که در شرایط فعلی کاراته استان کرمانشاه ورزشکارانی در سطح اول کاراته کشور را داراست و هم چنین از لحاظ کادر فنی نیز مربیانی دارد که این قهرمانان را تربیت کرده اند.

درفشی پور در پایان یادآور شد: قول می دهم اگر اسپانسر مناسب برای کاراته استان کرمانشاه برای حضور در لیگ فراهم شود جایگاه اول یا دوم را در کشور کسب خواهیم کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.