خبرهای خوش معیشتی جوانان در هفته آینده/ استفاده از ظرفیت های سازمان اوقاف در حوزه جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان گفت: در جلسه ای که با رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد داشته ایم مقرر شده تا اتفاقات خوبی در حوزه جوانان را شاهد باشیم.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود گلزا‌ری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در نشست حجت الا‌سلام و‌المسلمین سید حسن خمینی و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان و معاو‌نان و مدیران حوزه گفت: وزارت ورزش و جوانان از دو حوزه مهم ورزش و جوانان تشکیل شده که در ورزش موفقیت های بسیاری را شاهد بوده ایم و در جوانان نیز در این 40 روز فعالیتهای مختصری انجام دادیم.  
 
وی ادامه داد: ما مجموعه ای فرا بخشی هستیم که باید ظرفیت دیگر بخشها را در حوزه جوانان فعال کنیم.  
 
گلز‌اری افزود: تا به حال 6 موضوع را به طور جدی در حوزه معاونت ساماندهی جوانان پیگیری کرده ایم که مسائل هویتی مشارکت جوانان خانواده و ازدواج و رفع مشکلات جوانان و مسکن از مهمترین موضوعات است.  
 
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این مدت با 15 دستگاه دولتی ارتباط نزدیک گرفته ایم و باید این مژده را بدهم که طی جلسه ای که با رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد در هفته آینده خواهیم داشت در حوزه معیشتی‌ جوانان خبرهای خوشی در راه است.  
 وی با اشاره به استفاده از ظرفیت سازمان اوقاف در حوزه جوانان گفت: در نظر داریم 100 برنامه را در حوزه جوانان با استفاده از ظرفیت های صدا و سیما پخش کنیم.  
انتهای پیام/  

برچسب ها: ساماندهی ، جوانان ، مسکن ، معیشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار