زینی زاده: بحث همکاری نکردن جلالی با باشگاه تراکتور جدی نیست

مدیر عامل تراکتورسازی تبریز گفت: همکاری نکردن جلالی سرمربی تراکتورسازی با این باشگاه به هیچ وجه جدی نیست و فقط رسانه‌ای شده است.

حمید زینی زاده، مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز درخصوص دیدار تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: این بازی برای ما یک بازی خانگی است و از حمایت هواداران تبریز برخوردار هستیم قطعاً از امتیاز این بازی خانگی نهایت استفاده را می بریم.

وی افزود: قطعاً برای برد به زمین می‌آییم و این مهم با همت کادر فنی، بازیکنان تحقق خواهد یافت. 

مدیر عامل تراکتورسازی تبریز در خصوص دور شدن تراکتور از روز‌های خوب این تیم تصریح کرد: مطمئناً این حرف شما درست است اما باید قبول کرد لیگ امسال سخت‌تر از سالهای گذشته است همه تیمها کار کرده‌اند آماده تر شده‌اند، فراموش نکنید پرسپولیس سال قبل صدر نشین امسال است ، فولاد سپاهان، و مابقی تیمها هم برنامه ریزی کرده‌اند و هم آماده تر شده‌اند.

حمید زینی زاده در پاسخ به سوال اگر بازی در حافظیه برگزار میشد آیا به میدان می رفتید؟گفت: بله قطعاًمی رفتیم زمین هر شکلی داشت ما بازی می کردیم اگر یخبندان، زمین کج یا هر شرایطی داشت برای ما مهم نبود. اگر تیمها حاضر نمی شدند بازی کنند صرفا به خاطر این بود که زمین را احتمالا عامل باخت خود می‌دانستند.

وی در خصوص محرومیت یک جلسه‌ای مجید جلالی سرمربی‌ تیم فوتبال تراکتور سازی نیز تصریح کرد: ظاهرا کمیته انضباطی تشکیل جلسه داده است و جلالی سرمربی‌ تیم را یک جلسه محروم کرده و مبلغی جریمه نموده است، این روش کمیته انضباطی است که گاهی اوقات سریع و بدون ابلاغ حکم را صادر می‌کند و گاهی نیز ماهها طول می‌کشد که حکمی صادر و اجرا شود.
 
زینی زاده ادامه داد: اگر چه حکم جلالی هنوز  اعلام رسمی نشده است ولی وی در دیدار خود اصلا روی نیمکت نمی‌نشیند و کمک اول وی باغبانی و پور غلامی مسئولیت هدایت تیم تراکتور را در بازی  فردا به عهده خواهند گرفت.
 
مدیر عامل تراکتور سازی تبریز با اشاره به گفته‌های جلالی مبنی بر عدم همکاری با تراکتور پس از بازی با فجر  اظهار کرد: البته نامه رسمی اعلام نشده ولی جلالی این مطلب را که نمی‌خواهد در تیم تراکتور باشد رسانه ای کرده است، احتمالا دلیلش مطالب گفته شده و افکار هیئت مدیره تیم در برنامه 90 بوده است.
 
وی تاکید کرد: جلالی نباید تصمیمات خود را رسانه‌ای می‌کرد، فراموش نکنید تنها رای مدیر عامل خواهد بود که نقطه نظرات هیئت مدیره را جهت می‌بخشد و فعلا قضیه جلالی جدی نیست و فقط رسانه‌ای شده است اگر هم جدی اعلام شود، پس از اعلام در هیئت مدیره مطرح می‌شود ولی فعلا جلالی سر تمرین تیم حضور دارد و خبری از همکاری نکردن وی با باشگاه نیست.
 
 زینی زاده در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم اتفاقات اخیر فوتبال موجبات موفقیت تیم تراکتور را به عنوان تیم محبوب شمال غرب کشور به همراه آورد و هر اتفاقی که رخ می‌دهد برای تراکتور منشأ خیر و پیشرفت باشد.

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار