یکی از بازیگران "ولایت عشق" از خاطرات پشت صحنه‌ این اثر همچون پناه بردن یک اسب به هنر پیشه نقش امام رضا (ع) می‌گوید.

"فرخ نعمتی" ایفا گر نقش امام رضا (ع) در خصوص پذیرش این قش در " ولایت عشق " به خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از افتخارات بازیگری‌ام پذیرش این نقش بود، و هریک از بازیگران در صورت پیشنهاد شدن این نقش‌ به آن‌ها با افتخار می‌پذیرفتند، و در حال حاضر خوشحالم که این نقش به من پیشنهاد شد.



وی افزود: حدود 26 ماه در این پروژه حضور داشتم و لحظات خاطره انگیزی برایم رقم خورد و با وجود این‌که آگاهی از پوشانده شن چهره‌ام در زمان پخش چهره‌ام شد، اما از برقراری ارتباط خوب مخاطبان با صدایم و این‌که از این طریق پیام‌های با ارزش امام معصوم به آن‌ها منتقل می‌شود، خوشحال بودم.
 
نعمتی در ادامه در خصوص یکی از صحنه‌های تاثیر گذار این مجموعه تلویزیونی اظهار داشت: خاطرم هست سکانسی را سوار بر اسب باید به سوی جماعتی می‌رفتم، اما اسب از دیدن هجوم جمعیت از رفتن ممانعت می‌کرد. این سکانس را بارها و بارها گرفتیم اما موفق به حرکت اسب نمی‌شدیم. به همین خاطر به پیشنهاد فخیم زاده تصمیم گرفتیم هنگام ممانعت اسب از رفتن، با پیاده شدن از آن، خود به سوی جمعیت بروم.

ایفا گر نقش امام رضا (ع)  در ادامه گفت: زمان پیاده شدن از اسب و رفتن به سوی مردم، متوجه همراهی اسب با خودم شدم که پشتم به راه افتاده و گویی او هم آن فضا را حس کرده بود و این صحنه یکی از خاطره انگیز ترین صحنه‌های بازی‌ام در این مجموعه بود.



نعمتی در پایان از سختی‌های بازی‌اش در این اثر خاطرنشان کرد: سختی کار را زمانی حس کردم که باید در فصل تابستان و زمستان بدون کفش بر روی سنگ‌های سرد کاخ و شن‌‌های داغ‌ خارج از کاخ راه می‌رفتم و این سرما و گرما به قدری طاقت فرسا بود که دوستان پس از هر پلان به کمک‌ام می‌آمدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار