انتقال مشاغل آلاینده محیط زیست در جنوب غرب پایتخت

مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 از انتقال مشاغل آلاینده محیط زیست در این منطقه خبر داد.

علیزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح انتقال مشاغل آلاینده محیط زیست در محلات منطقه 18 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح سلامت شهر، افزایش چشم اندازهای بصری، افزایش سلامت، آسایش و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.

علیزاده با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح کارشناسان اداره ساماندهی شهریاری منطقه 18 با همکاری شهرداری نواحی 7 گانه منطقه اقدام به ساماندهی و انتقال مشاغل آلاینده محیط زیست می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: انتقال مشاغل آلاینده محیط زیست در محلات منطقه 18 از جمله ناحیه 3 منطقه با اخذ تدابیری به منظور ساماندهی مشاغل آلاینده محیط زیست، رفاه حال و آسایش شهروندان، از اقدامات اجرایی این طرح است. علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 افزود: تغییر زمینه شغلی 8 کارگاه آلاینده محیط زیست، ارجاع 6 پرونده به اداره حقوقی، پلمپ 5 مورد از صنایع مزاحم در زمنیه‌های رویه کوبی مبل و چاپ، تبدیل مجدد 2 کارگاه غیر مجاز به مسکونی، توزیع بروشور و نصب بنر با موضوع آشنایی شهروندان با وظایف شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/  

برچسب ها: انتقال ، مشاغل ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار