کردلو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فتنه‌گران خارجی به دنبال جریان‌سازی مجدد در کشور هستند

مسئول روابط عمومی اتحاد انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با تأکید بر اینکه حماسه "9 دی" رفراندوم مردمی درباره محاکمه سران فتنه بود، گفت: کشور ما قانون اساسی و قوه‌قضائیه دارد و تصمیمات که در رأس حاکمیت و نظام گرفته می‌شود از دایره قانون و از مطالبات مردم برخاسته است.

"محمدرضا کردلو" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه کسانی که عقبه آنها با حضور در گروهک منافقین سیاه شده است، امروز درخواست خود را از زبان مردم بیان می‌کنند، اظهارداشت: صحبت‌های این افراد که هویت‌ آنها کاملا برای ملت ایران مشخص است، ارزش و اعتبار ندارد.

وی با بیان اینکه اشخاصی مانند "ارجمند" غیر از خیانت عملکردی در کارنامه‌شان ندارند، تصریح کرد: از آنجایی که اقدامات فتنه‌گران در داخل کشور بی‌نتیجه ماند و مورد برخورد قوه قضائیه قرار گرفت، آن‌ها سعی دارند تا از خارج کشور در ایران جریان‌سازی کنند.

مسئول روابط عمومی اتحاد انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با بیان اینکه چنین ادعاهایی برای ملت ایران اهمیت ماهوی ندارد، اظهار داشت: کشور ما قانون اساسی و قوه‌قضائیه دارد و تصمیمات که در رأس حاکمیت و نظام گرفته می‌شود از دایره قانون و از مطالبات مردم برخاسته است.

کردلو با تأکید بر اینکه خلق حماسه "9 دی" نوعی رفراندوم مردمی درباره انتخابات و محاکمه سران فتنه بود، خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران با حضور در خیابان‌ها در 9 دی به فتنه‌گران و منافین پاسخ صریح دادند و در صورت لزوم حماسه‌ای دیگر از جنس "9 دی" خواهند ساخت.

گفتنی است؛ اردشیر امیرارجمند مشاور ارشد میرحسین موسوی در گفتگو با یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب گفته بود کانون‌های قدرتی در قوه قضائیه، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و برخی مقامات سپاه وجود دارند که سعی می‌کنند مسئله رفع حصر اتفاق نیفتد، امیدوارم افرادی که مانع این قضیه می‌شوند سرعقل آمده و منافع کشور را در نظر بگیرند، چرا که آزادی آن‌ها باعث برنده شدن همه می‌شود.  
 
عضو گروهک تروریستی منافقین، خواستار شده که این مسئله جامعه مدنی است که با طرح مطالبه و پیگیری آن و پیدا کردن روش‌های مقتدرانه فشار لازم را به مجموعه حاکمیت در مورد رفع حصر وارد کند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار