پیشگیری از حوادث و سوانح حاصل از بارش برف در بزرگراه‌های جنوب‌ غرب پایتخت

مدیر اداره خدمات شهری شهرداری منطقه 18، از اجرای طرح پیشگیری از حوادث و سوانح حاصل از بارش برف در بزرگراه‌های این منطقه خبر داد.

اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اجرای طرح پیشگیری از حوادث و سوانح حاصل از بارش برف در بزرگراه‌ها و معابر منطقه 18 در دستور کار اداره خدمات شهری شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح بار اساس الویت بندی در معابر3،2،1، محور اصلی آیت الله سعیدی آزادگان، ناحیه 1 و 2 محور آیت الله سعیدی، بلوار معلم، ضلع جنوب، شرق، غرب ناحیه 2 محور آزادگان، باند کندرو و تندرو ناحیه 5،3،2 و 7، ناحیه 4 بلوار الغدیر، مهتدی در دست اجراست.
 
اسماعیل‌زاده با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح معابر محورهای داخل محدوده منطقه 18 در اولویت دوم، محورهای کوچک نواحی 7گانه منطقه در اولویت سوم با احداث سایت‌ها و پایگاه‌ها و ستادهای برف روبی در هر ناحیه یک ستاد با تشکیل کمیته نظارت شامل، شهرداری ناحیه، معاون ناحیه، مدیر خدمات شهری، ناظر خدمات شهری و اکیپ‌‌های اجرایی با انجام اقدامات پبشگیرانه در بروز حوادث و سوانح احتمالی قرار دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: احداث سایت برف روبی در نواحی 7گانه منطقه 18 با دپوی شن مخصوص، شن شسته شده یا ماسه شسته شده، کیسه شن مخصوص، استقرار ماشین‌های برف‌روبی، گریدر، خاور، باب کت، لودر، کامیون به منظور توزیع شن و نمک در معابر و بزرگراه‌های منطقه از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
اسماعیل‌زاده در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: آماده‌باش اکیپ‌های گشت‌زنی برف روبی در سطح محلات، معابر و بزرگراه‌های منطقه 18، رسیدگی به پیام‌های شهروندی در سامانه 137، حضور اکیپ‌های برف روبی در مدت زمان 10 دقیقه پس از تماس شهروندان در محل مذکور، پخش نمک و ماسه در نقاط حساس و پرتردد از جمله مقابل مدارس و مساجد، کسب گزارش هواشناسی و اقدامات پیشگیرانه یک روز قبل از بارش نزولات آسمانی، از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برف ، سوانح ، بزرگراه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار