امام جمعه فردیس:

فنته‌های دشمنان علیه کشور تمام شدنی نیست

امام جمعه فردیس با تأکید بر این‌که فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه کشور تمام شدنی نیست گفت: در این راستا باید هوشیاری و بصیرت مردم را افزایش دهیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی ظهر امروز در جمع مدیران و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: ملت ایران برهه‌های مختلف را با ولایتمداری و پیروی از دستورات ایشان با موفقیت پشت سرگذاشتند و اجازه ندادند که دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: کشورمان بعد از پیروزی انقلاب تا کنون مورد هجمه‌های دشمنان بوده اما با درایت و هوشیاری رهبری و مردم تا کنون تمامی توطئه‌های دشمنان از بین رفته است.

ایمانی با تأکید بر این که در جریان فتنه سال 88 دشمنان خارجی وعوامل فریب خورده داخلی فضایی غبارآلود را در کشور ایجاد کردند افزود: این توطئه دشمنان نیز با نقشه‌ای از قبل تعیین شده ایجاد شد اما با درایت، ‌هوشیاری و گوش به فرمان رهبری بودن توطئه دشمنان خنثی شد.

امام جمعه فردیس ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید انجام دهیم آگاه‌سازی و بصیرت افزایی نسل امروز است لذا مدیران و دبیران در مدارس باید این مهم را به درستی انجام دهند.

وی افزود: دشمنان برایاین که بتوانند به اهداف شوم خود نزدیک شوند نوجوانان و جوانان این کشور را مورد هدف قرار می‌دهند لذا نقش آموزش و پرورش در آگاه‌سازی نسل امروز بسیار مهم و تأثیرگذار است.

ایمانی در پایان از مسئولان و مدیران آموزش و پرورش خواست تا زمینه‌های آگاه‌سازی و هوشیاری نسل امروز را نسبت به توطئه‌های دشمنان بیش از پیش فراهم کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: فتنه ، البرز ، فردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.