تبریز/

کشف اشياء عتيقه و تاريخي در شهرستان آذر شهر

فرمانده انتظامي آذرشهر آذربايجان شرقي از شناسائي و دستگيري يک نفر متهم به نگهداري و خريد و فروش اشياء عتيقه وتاريخي و کشف يک قطعه کوزه سفالي عتيقه خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،سرهنگ حسيني با اعلام اين خبر افزود: ماموران انتظامي کلانتري گوگان در پي اخبار واصله مبني بر اينکه فردي به هويت (الف - خ) اقدام به نگهداري و فعاليت در امر خريد و فروش عتيقه جات مي نمايد موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

وي تصريح کرد:عوامل کلانتري گوگان به همراه عوامل آگاهي شهرستان پس از هماهنگي هاي لازم با مقام قضايي با رعايت کليه موازين شرعي و قانوني در بازرسي از منزل وي تعداد يک قطعه کوزه سفالي قديمي منقش به سربازان دوره هخامنشي کشف و ضبط کردند .

اين مقام انتظامي بيان داشت: در اين رابطه متهم دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

وي همچنين در ادامه به کشف خودروي سرقتي و دستگيري سه نفر سارق اشاره کرد و گفت: در پي اعلام يك فقره سرقت خودرو پژو 405در سطح شهر کرج و احتمال حضور سارق در شهرستان هاي آذربايجان شرقي شناسايي خودرو سرقتي در دستور كار عوامل اين فرماندهي قرار گرفت.

سرهنگ سيد لطيف حسيني افزود: در اين راستا ماموران پليس آگاهي شهرستان با دريافت خبري مبني بر تردد مشكوك سارق سابقه دار به هويت (ب - س) به همراه دوتن از همدستانش با يك دستگاه خودرو پژوي سرقتي در سطح شهرستان تحقيقات خود را در اين خصوص شروع كردند.

وي ادامه داد: ماموران پليس آگاهي با شناسايي مخفيگاه سارق و همدستانش و اطمينان از محل خودروي سرقتي او را با هماهنگي مقام قضائي دستگير و به همراه خودروي مکشوفه به مقر انتظامي منتقل كردند.

سرهنگ حسيني گفت: متهم ودوتن از همدستانش در بازجوئي هاي فني به سرقت خودروي فوق وپنج فقره سرقت خودروي ديگر نيز اعتراف كردند كه در اين رابطه پرونده تشکيل وتحويل مقام قضائي گرديدند./س

برچسب ها: کشف ، اشیا ، عتیقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.