قزوین/

امام خامنه‌ای هوشیارترین رهبر جهان است / تبدیل شدن ایران به مرکز علم در دنیا

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) گفت: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هوشیارترین رهبر جهان است.

 
 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
 حجت‌الاسلام محمدحسن اختری دوشنبه‌ شب در همایش 9 دی که در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: قشرهای مختلف مردم از کودک و پیر اعم از زن و مرد بدانند در بین رهبران جهان هیچ رهبری آگاه‌تر، هوشیارتر، شجاع‌تر و دلیرمردتر و داناتر از مقام معظم رهبری نیست.

وی به سخنان دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: آنان اعتراف کردند که ما به مدت 6 ماه برنامه‌ریزی دقیق می‌کنیم و توطئه‌های مختلفی طراحی می‌کنیم ولی رهبر فرزانه انقلاب در یک سخنرانی با بیان فقط یک جمله همه نقشه‌های ما را نقش بر آب می‌کند.


 

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) ادامه داد: تحقق این مهم افتخار و عظمت بزرگی برای ما ایرانیان است که چنین رهبری شایسته‌ای داریم بر این اساس ما باید با ایمان و اعتقاد به اسلام با اتحاد، یکپارچگی، ایثار و فداکاری در اطاعت از رهبری به جلو پیش برویم.


 

اختری با اشاره به اینکه خداوند متعال فرموده مومنان و باتقوایان در دنیا و آخرت پیروز هستند، ابراز داشت: مطمئن باشید وعده خدا حق است و با اطاعت از او حتما به پیروزی می‌رسیم و انقلاب اسلامی را به امام زمان (عج) بزودی تحویل می‌دهیم.


 

این مسئول با اشاره به اینکه جهش علمی در کشور ایجاد شده است، ابراز داشت: امروز ما در بیشتر مراحل علمی و دانش‌های بشری در مقام برتر هستیم و دانشمندان و جوانان ما توانستند در این راستا گام‌های بزرگی را بردارند.


 

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) اضافه کرد: اکنون ایران در زمینه علمی در جهان رتبه سیزدهم و در حوزه‌های دیگر جزو رتبه‌های نخست هست که تحقق این موفقیت بزرگ توسط مدیریت درست رهبر فرزانه انقلاب رخ داده است.


 

وی با اشاره به اینکه هیچ یک از دولت‌ها برای جهش علمی در کشور تلاش نکردند، اذعان داشت: رهبر فرزانه انقلاب خودشان نخبگان را دعوت و با آنان جلسه‌های مختلف برگزار کردند و مسئولان علمی و فرهنگی کشور را تکلیف کردند که برای دانشمندان سرمیاه‌گذاری و بودجه‌گذاری برای تحقیقات و پژوهش‌های آنان کنند.


 

این مسئول بیان داشت: با تلاش‌های رهبر فرزانه انقلاب امروز ایران در این مرحله پیشرفت علمی است ولی با این وجود ایشان این پیشرفت‌ها را کافی نمی‌دادند و می‌گویند باید به قله کمال علمی در دنیای امروز دست یابیم.


 

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب بر این باور هستند که ایران باید به عنوان مرکز اسلام و اهل‌بیت (ع) تبدیل شود و احیاگر تمدن اسلامی باشد و محور دانشگاه‌های دانشمندان دیگر در جهان قرار گیرند به طوری که آنان برای تحصیل و کسب دانش به کشور ما سفر کنند.


 

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) توانست بشر و انسان را با احیای علم زنده کند و آن را از جاهلیت نجات دهد، عنوان کرد: این پیامبر بزرگوار یکپارچگی، مهر و محبت را در دل مردم تداعی کرد.


 

این مسئول با اشاره به اینکه ملتی قبل از پیامبر اکرم (ص) به خاطر یک استخوان شتر صد سال با یکدیگر جنگ می‌کردند و همچنین به خاطر یک مشک آب سال‌های طولانی با یکدیگر مبارزه کردند، یادآور شد: این پیامبر بزرگوار توانست با احیای دین اسلم محب و مودت را در بین آنها حکمفرما کند که این بیانگر عظمت وجود ایشان در اصلاح جامعه اسلامی است.


 

اختری با اشاره به اینکه دشمنان از جمله وهابی‌ها و تکفیری‌ها با پول کشورهای عربستان و عربی بزرگترین جنایت‌ها را می‌کنند و به مردم مظلوم و حتی به مرده هزار ساله در خاک رحم نمی‌کنند، ابراز داشت: این وحشی‌ها به جنازه انسان هم رحم نمی‌کنند و بعد از مرگ جگر و قلب او را به دندان می‌گیرند.


 

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) اضافه کرد: این افراد پای‌بند هیچ دین و شریعتی نیستند و اینها همان جاهلان عرب و تکفیری‌ها است که اکنون به جان مظلوم و بی‌گناه افتادند و دست از هیچ گونه جنایتی کوتاهی نمی‌کنند که این بیانگر عمق غفلت و تاریکی آنان در زندگی حیوانی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.