بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران به مناسبت 9دی

فتنه نحس 88 نمونه بارز شرارتِ استکبار علیه انقلاب اسلامی بود

در بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران آمد است: فتنه نحس سال 88 نمونه بارز رزمایش شرارتِ استکبار، علیه انقلاب اسلامی بود که با سفاهت و حماقت پیاده نظام های داخلی، طرح چالش در نظام اسلامی را کلید زدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران به مناسبت یوم الله 9 دی‎ به شرح زیر منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

 آيا نمي‏بيني آنها در هر وادي سر گردانند. و سخناني مي‏گويند كه عمل نمي‏كنند! مگر كساني كه ايمان آورده‏اند و عمل صالح انجام مي‏دهند و ياد خدا بسيار مي‏كنند و به هنگامي كه مورد ستم واقع مي‏شوند به دفاع از خويشتن (و مؤمنان) بر مي‏خيزند  و بزودي آنها كه ستم كردند مي‏دانند كه بازگشتشان به كجاست.  سوره شعرا آیات 255 الی 257

برکسی پوشیده نیست که از نخستین روزهای تشکیل جمهوری اسلامی، دستگاه هایی که قدرت و ثروت دنیا در دست آنهاست، با سلاح و رسانه و تبلیغاتِ مسخر شده ی این ثروت و قدرت، یکپارچه علیه این نظام اقدامات گوناگون کرده اند. نگاهی گذرا به این بروز خوی استکباری بر پیکره ی انقلاب اسلامی، نشان دهنده ی آن است که پایه ریزی این انقلابِ مستقلِ آزادیخواه بر مبنای اسلام و با محوریت شریعت الهی، حادثه ای بسیار عظیم و تحمل ناپذیر است که این متولیان ظلم را در مقابل اسلام عدالتخواه و حامی انسانیت، متوحش کرده است. و هرازچندگاهی با بهانه های فرعی، این اصل و شاکله ی انقلاب را هدف گیری دوباره میکنند.

فتنه نحس سال 88 نمونه بارز رزمایش  شرارتِ استکبار، علیه انقلاب اسلامی بود که با سفاهت و حماقت پیاده نظام های داخلی، طرح چالش در نظام اسلامی را کلید زدند.

انکار نتیجه ی صریح و قانونی انتخابات، دامن زدن به توهمِ تقلب و تلقینِ آن به گوشِ گنگِ اذهان مغبون، اردوکشی های خیابانی، سلب امنیت و آرامش، و ایجاد اختلال در زندگی روزمره ی ملت، وارد آوردن آسیب ها و خسارت های فراوان به اماکن عمومی و اموال مردم، تهییج جوانان و احزاب سیاسی و به آتش کشیدن مسجد و پایگاه های بسیج مردمی و شهادت مظلومانه ی هموطنانمان در این بلوای غبارآلود، قسمتی از بندهای نقشه شوم سبک سران فتنه بود که این قصاوت و بلاهت را در روز عاشورای سال 88 به اوج خود رسانده و حرارت قلب های عزاداران حسینی را دوچندان کرده تا حجت خدا بر مردم تمام شده باشد و به چشم خود ببینند که " هذا یوم تبرکت به بنو امیه و فرحت به ال زیاد و ال مروان.." یعنی چه..

اما ملت ایران به حق در سابقه ی تاریخی خود ثابت کرده است که آگاهانه و متبحرانه در دل زمستان های سرد و تاریک - که سردی و سیاهی اش بعضی خواصِ بی خاصیت را به عزلت می کشاند- چنان بهار های پرباری را می آفرینند که با پس زدن زمستان، کبک های سر در برف را نیز از خواب بیدار می کنند.

توالی این بصیرت ها از 19 دی ها و 22 بهمن ها؛ می گذر و به 9 دی 88 می رسد تا در پرتو خورشید دل های مملو از شورحسینی و غیرت دینی، دست خدای متعال را، قدرت لایزالش را و برکت ولایت را ببیند و با این اجتماع پرشور، ضمن بیدار کردن خمّارانِ مستیِ نفس و دنیا و مقام در داخل؛ مشت محکم دوباره ای بر دهان مدعیان کاذب دموکراسی و حقوق بشر و مردم سالاریِ جهان بزند.

مسلما نخبگان حوزه و دانشگاه، همگام با آحاد ملت بصیر و آگاه ایران، نه تنها زیر بار توجیهات وقیحانه و بی شرمانه ی بانیان و خدام و احشامِ فتنه ی 88 نخواهد رفت، بلکه مجدانه، مواخذه و محاکمه ی فتنه سازان و فتنه بازان، و اجرای قاطعانه ی مُرّ قانون را از مسئولین ذی ربط بخصوص قوه ی محترم قضائیه، مطالبه خواهد کرد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران، ضمن پاسداشت روز تاریخی حماسه ی 9 دی،روز میثاق امت با ولایت، عهد قدیمی خود را با مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای ؛ آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب تازه میکند و همنوا با شهدای انجمن اسلامی دانشگاه مازندران زمزمه می کند که:
ما برسر آن عهد که بستیم؛ نشستیم..

والعاقبه للمتقین.     

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار