همايش بانکداري اختصاصي شرکتي با هدف ارتقاي کارآيي و يکسان سازي ديدگاه ها براي تحقق اهداف اين حوزه در بانک کشاورزي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک کشاورزي، امين مرادي مدير امور مشتريان بانک کشاورزي در اين همايش، مردمي بودن و دانايي محوري را دو ويژگي برجسته اين بانک دانست و گفت: مردمي بودن از نوع ارتباط سرمايه انساني و مأموريت اصلي بانک ناشي مي شود.

وي با تاکيد بر نقش و جايگاه دانش در پيشبرد اهداف سازمان گفت: تفکر حاکم بر بانک کشاورزي، نگرش فرآيندي به موضوع هاست و انجام رسالت مديران اين بانک مطابق با چنين نگرشي موجب مي شود سازماني دانش بنيان و يادگيرنده به نسل هاي بعدي انتقال يابد.

مرادي از تحول در برنامه هاي راهبردي بانک کشاورزي به ويژه در حوزه مشتريان خبر داد و افزود: اين برنامه ها به مرحله اجرا نزديک شده است و به اقدامات جديدي از جمله آموزش مفاهيم و مولفه هاي اساسي نياز دارد.

مدير امور مشتريان بانک کشاورزي در بخش ديگري از سخنان خود هدف اصلي از برگزاري همايش بانکداري اختصاصي و شرکتي را ايجاد درک مشترک ميان کارکنان اين بانک در سطوح مختلف دانست که زيرساخت هاي اساسي انتقال اين نوع از بانکداري را فراهم خواهد کرد.

وي افزود: با تغيير برنامه هاي راهبردي بانک کشاورزي مهم ترين عاملي که در تحقق اهداف بانکداري اختصاصي و شرکتي اين بانک مي تواند نقش اساسي ايفا کند، ايجاد درک مشترک از راهبردها و تبيين و اجراي آن در شعب به عنوان نقطه تماس با مشتريان خواهد بود.

مرادي ابراز اميدواري کرد با تبيين ديدگاه هاي علمي و مولفه س‌هاي بانکداري اختصاصي و شرکتي، مفهوم اين نوع بانکداري در ميان کارکنان بانک به ويژه کارکنان شعب نهادينه شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، کشاورزی ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار