آیت‌الله صدیقی:

می‌خواستند حکومت سکولار تشکیل داده و ربوبیت را از زندگی مردم حذف کنند/چشم امید به آمریکا اهانت به ملت بزرگ ایران است

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه می‌خواستند حکومت سکولار تشکیل دهند و ربوبیت را از زندگی مردم لغو کنند، گفت: 9 دی حماسه ایمان و عشق به ولایت برای براندازی فتنه غربی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله صدیقی در تجمع باشکوه طلاب، اساتید و روحانیون حوزه‌های علمیه  استان تهران به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی، ضمن تسلیت به مناسبت ایام رحلت جانگداز خاتم‌الانبیاء‌ و شهادت امام حسن مجتبی  و امام رضا (علیهم‌ا‌لسلام) اظهار داشت:‌ روز نهم دی به حق یوم‌الله بوده و این روز، روز غلبه بر آتش فتنه و افشای نفاق منافقین و برخورد با ستون پنجم دشمن است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه 9 دی حماسه ایمان و عشق به ولایت برای براندازی فتنه غربی است، تصریح کرد: شما انقلاب الی را به انقلاب الی‌الله مقدر می‌کنید، انقلابی که سنگرهای مقابله با استکبار و جهاد با ظلم، ظالم و ستمگران را تحکیم کرده انقلابی که شهادت را به کام‌ها شیرین می‌کند.

وی افزود: انقلاب الی‌الله انقلابی بوده که مردم را برای ولی خدا متحد کرده و از دریای متلاطم با جریان‌های خروشان به جریانی سیل‌آسا به سوی مقصد حق تبدیل می‌کند.

آیت‌الله صدیقی اظهار داشت: انقلاب الی‌الله مسیری دارد و هدف آن رسیدن به خداست و فرد و امت باید به خدا برسند که راهش صراط مستقیم بر اساس ولایت است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انقلابی که براساس ولایت بوده انقلاب الی‌الله است، ابراز داشت: هدف انقلاب الی‌الله آرمان‌های دین بوده و نجات بشر از چنگال خونین ستمگر و شکستن بت‌های طاغوت است و این انقلابی است که رنگ خدا دارد.

وی ادامه داد: انقلابی که رنگ خدا دارد مرگ نداشته و انقلاب توحیدی و جاودانه است که فراز و نشیب‌ها را طی کرده و باقی می‌ماند.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه سران فتنه و دست‌اندرکاران شعله‌ور کردن آشوب آدم‌های هواپرست هستند، تصریح کرد: فتنه‌گران به جای اینکه هوای خدا را پیروی کنند از هوای خودشان تبعیت کرده و نشانه عملکرد آنها روشن است. چرا که انسانی که پیرو خداست زیر پرچم خدا، ولایت و حکومت خدا حرکت می‌کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اگر اسلام، اسلام سیاست بوده، مدیریت آن در اسلام پیش‌بینی شده است، گفت: لازمه ابدی بودن اسلام وجود حاکمیت اسلامی در همه زمان‌ها است و تضمین توحید در جامعه الهی به غیر ولایت عملی نیست.

وی با بیان اینکه رهبری جامعه را باید کسی به عهده بگیرد که به کتاب خدا حکم کند و قوت ضبط نفس خودش را داشته باشد، اضافه کرد: صیانت توحیدی در گروه تشکیل حکومت دینی با محوریت اسلامی است و کسی که با ولایت فقیه مقابله می‌کند با امام زمان و پیامبر مقابله کرده است.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب الی‌الله است تصریح کرد: ولایت کشور ما به دست ولی امر مسلمین است و ایشان کسی است که امام صادق(ع) و امام زمان(عج) امت را به او ارجاع داده‌اند و در مقابل آن انقلاب الی است که می‌خواستند حکومت سکولار تشکیل دهند و ربوبیت را در زندگی مردم لغو کنند.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: اگر ملت ما بر آمریکا پیروز شد و ایادی آمریکا را از کشور خارج کرد، ملتی که سراسر شئونش وابسته به غرب بود با مسئله امامت توانست تمام رشته‌های وابستگی را قطع کند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 از جنگ و کودتا سخت‌تر بود تصریح کرد: فتنه 88 از هر خطری، خطرناک‌تر بود چرا که اشخاصی که در فتنه بودند کسانی بودند که مدعی تثبیت ولایت فقیه بودند و خود را بنیانگذار انقلاب می‌دانستند و حالا خودشان اولین کسانی هستند که در مقابل ولایت و نظام قد علم کرده‌اند.

آیت‌الله صدیقی ابراز داشت: اگر در زمان امیرالمومنین ایشان در سه جبهه می‌جنگیدند، اما امروزه سه جبهه با هم متحد شده و جنگ احزاب علیه توحید شکل گرفته است زیرا ناکثین و مارقین به هم پیوسته بودند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کسانی که ادعا می‌کردند با ولایت حضرت امام خمینی (ره) بیعت کردند در کنار سلطنت‌طلب‌ها و منافقین در یک صف به میدان آمدند، اظهار داشت:‌ فتنه گران مسئله تقلب را مطرح کردند و در برابر قانون، ولایت و آرمان‌های بلند انقلاب قد علم کردند و آنچه را که نباید انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه کشورمان هشت ماه در آتش فتنه سوخت اضافه کرد: در زمان فتنه نگرانی‌ها روزافزون شده و آنچنان دنیای غرب را به طمع انداخته بود که آنها به صحنه آمده و رسما از فتنه‌گران حمایت و بوق‌های رسانه‌های غرب بمباران تبلیغاتی کردند.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه مردم با فراز و نشیب‌های زیادی در زمان فتنه روبرو بودند، گفت: خاموش شدن فتنه نشان از پشتیبانی امام عصر (عج) در کشور ما دارد که فرمودند ما امت خود را رها نکردیم و شما بی صاحب نیستید.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دیدیم دست عنایت امام عصر (عج) از آستین ملت شریف، مومن، منتظر و شهیدپرور بیرون آمده است، تصریح کرد: حماسه 9 دی از یک حرکت خودجوش مردمی شکل گرفت و آنچنان حضوری از همه شهرستان‌ها در این حرکت نشان دادند که روی فتنه را سیاه کرده و  چشم فتنه را کور کردند.

وی بیان داشت: حضور الهی مردم ما در حماسه 9 دی برای اعلام حمایت از قرآن، دین، خط شهیدان و شعار نه شرقی و نه غربی امام امت و برای تجدید بیعت با نائب امام زمان بود.

آیت‌الله صدیقی با تاکید بر اینکه زبان ما از تقدیر این بصیرت مثال‌زدنی، حضور به موقع، کارساز، اثرگذار و عزتمند قاصر است، افزود: مردم باید بار دیگر ثابت کنند که در همه صحنه‌ها حاضر می‌شوند و به گونه‌ای نشود که چشممان را باز کنیم و ببینیم فتنه‌ای دیگر شکل گرفته است.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: اینکه ملت ما چشم به آمریکا دوخته باشد و از اداره خودمان عاجز باشیم اهانتی بزرگ به ملتی است که هشت سال جنگ را پشت سر گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: برای قطع هرگونه وابستگی به استکبار باید صاحب جهش‌های علمی شویم که براساس دین و ارزش‌های متعالی اسلامی و ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار