رئيس اتاق بازرگاني ايران:

كاهش فاصله مصوبات و اجرا در كشور/ماشين آلات دست‌دوم ترخيص مي‌شوند

رئيس اتاق بازرگاني ايران گفت: موضوع حقوق گمرکي ترخيص مواد اوليه و واردات ماشين‌آلات دست‌دوم که مناسب روند توليد کشور است همچنين بحث کشت فراسرزميني در حوزه کشاورزي در شوراي گفتگو مطرح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، غلامحسين شافعي در جلسه امروز شوراي گفتگو در مورد گزارش عملکرد 35 ماده‌اي دولت در جمع خبرنگاران گفت: مصوب شد که فاصله بين مصوبات و اجراي آن در کشور کاهش پيدا کند زيرا اين موضوع يکي از موارد مربوط به بخش توليد است که نقش مهمي در سرعت بخشيدن به توليد در کشور دارد. 

شافعي ادامه داد: يکي ديگر از موضوعات مطرح شده در شوراي گفتگو در خصوص فضاي کسب و کار به ويژه قطع گاز توليدکنندگان بود که به همين منظور در وزارت اقتصاد کميته‌اي براي بررسي پيامد‌هاي قطع گاز توليدکنندگان و اخذ حقوق گمرکي تشکيل شده است.

وي افزود: در اين جلسه موضوع حقوق گمرکي ترخيص مواد اوليه و واردات ماشين‌آلات دست دوم که مناسب روند توليد کشور است همچنين بحث کشت فراسرزميني در حوزه کشاورزي در شوراي گفتگو مطرح شد.

رئيس اتاق بازرگاني ايران، ادامه داد: در بحث کشت فراسرزميني با توجه به کمبود منابع آب اين موضوع و وزارت جهاد کشاورزي گزارش و موضوع معافيت مالياتي توليدکنندگان را در اين رابطه مطرح کردند ضمن آنکه موضوع استفاده بيشتر از امکانات بانک توسعه اسلامي در جلسه امروز شوراي گفتگو مطرح و تصميمات لازم اتخاذ شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شافعی ، شورای ، گفتگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار