مشهد/

9دی؛ سند ماندگار بیعت دوباره با رهبری است

دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه‌ای، 9‌دی را سند ماندگار بیعت دوباره با مقام معظم رهبری اعلام کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، در این بیانیه آمده است: حماسه 9‌دی، اوج ولایتمداری و غیرتمندی ملت ایران و سند ماندگار بیعت مجدد با رهبری و ولایت‌فقیه و تبلور آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.این بیانیه می‌افزاید: حماسه 9‌دی، دلدادگی مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارز‌ش‌های اسلامی را به نمایش گذاشته است. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می‌کند، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را و روح حسین‌بن‌علی(ع) را می‌بیند. این کارها، کارهایی نیست که به اراده امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست. این دست قدرت الهی است...

در ادامه این بیانیه آمده است: و اکنون با گذشت چند سال از آن حماسه بی‌نظیر، اگرچه آگاهی و بصیرت اجتماعی مردم، ارکان فتنه را متزلزل کرده است و قدرت نظام اسلامی را در جهان اثبات کرده، اما آنچه هنوز به عنوان دغدغه باقی مانده است، وجود سرپل‌های دشمن و دسیسه‌چینی‌های آینده آن‌هاست که نباید مورد غفلت مردم و خواص جامعه قرار بگیرد.

مدیران، اساتید، اعضای هیئت‌علمی، دانش‌پژوهان، پژوهشگران، مبلغان و پرسنل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در سالگرد این حماسه تاریخی با دعوت از اساتید و فضلا و عموم فرهیختگان، دانش‌پژوهان حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی برای حضور پرشور و معنادار در آیین‌های گرامیداشت حماسه ماندگار و الهام‌بخش نهم دی ماه اعلام می‌دارند؛ تا تحقق کامل آرمان‌های امام راحل(ره) و تثبیت ارزش‌های الهی انقلاب اسلامی و عمل به وصایای شهدای بزرگوار این سرزمین، چون گذشته در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ثابت‌قدم ایستاده و پیوسته گوش به فرمان و لبیک‌گوی اوامر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا...العظمی خامنه‌ای بوده و آماده حضور به‌هنگام در عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور و مهیای خلق حماسه‌های تاریخی‌ساز و افتخارآمیز در مصاف با دشمنان داخلی و خارجی هستند.


برچسب ها: سند ، ماندگار ، بیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.