ساری/

حرکت خودجوش مردم در 9 دی حماسه ای حماسی بود

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت خودجوش مردم در 9 دی بسیاری از نگاه‌های نامناسبی که در بیرون از انقلاب وجود داشت را اصلاح کرد

نیاز‌آذری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود: 9 دی حرکت انقلابی مردم ایران اسلامی در راستای حمایت از عمود خیمه انقلاب اسلامی همان ولایت فقیه بود که تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

وی تصریح کرد: حضور خودجوش مردم در خیابان‌ها برای بازخوانی و تثبیت ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران بود که این حرکت نظام اسلامی ایران را بیمه کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: و به کج‌اندیشان درباره انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که مردم برای حفظ و حراست از انقلاب و رهبر انقلاب از جان خویش مایه می‌گذارند.

نیاز آذری افزود: مردم در 9دی ضمن محکوم کردن فتنه نشان دادند که همواره پایبند به جایگاه ولایت هستند و با حضور خویش در خیابان‌ها بار دیگر با رهبر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

وی تصریح کرد: مسیر حمایت مردم ایران از ولایت فقیه در 9 دی تبلوری دیگر یافت و مردم در 9 دی اعلام کردند که تفکر بسیجی حمایت از ولایت فقیه تنها متعلق به قشر خاصی نیست و همه مردم ایران برای حفظ ولایت فقیه بسیجی‌وار تلاش می‌کنند./س
/انتهای پیام
برچسب ها: نماینده ، مردم ، بابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.