قم/ با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی؛

برگزاری همایش پیشگامان بصیرت، مدافعان ولایت در قم

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: همایش پیشگامان بصیرت مدافعان ولایت از سوی بنیاد شهید و هیات دعای سمات خانواده‌های شهدا همزمان با دهه بصیرت در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد کاظم پورامینی اظهار داشت: این همایش برای پنجمین سال متوالی با حضور گسترده خانواده‌های شهدا و ایثارگران همزمان با دهه بصیرت در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نخستین همایش پیشگامان بصیرت مدافعان ولایت 20 آذر 88 پیش از حماسه 9 دی مردم شریف قم در مدرسه دارالشفاء برگزار شده بود.

وی تاکید کرد: تا زمانی که ادامه‌دهنده راه شهدا و امام شهیدان و گوش به فرمان ولایت فقیه هستیم انحرافی در مسیر انقلاب رخ نخواهد داد.

پورامینی با بیان اینکه بصیرت مردم ایران سدی محکم در برابر فتنه‌ها و زیاده‌خواهی‌های دشمنان است عنوان داشت: ملت ایران با ایثار جان و مال خویش در دوران هشت سال دفاع مقدس گوش به فرمان ولایت این را ثابت کرده است.

وی اضافه کرد: حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا و امام شهیدان و ولایت، پیروزی ما را در تمام میدان‌های حق علیه باطل به دنبال دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان داشت: 9 دی پاسخ محکم ملتی است که بیش از 30 سال است در برابر تمام ترفندها و حیله‌های دشمنان و تهدید‌ها و تحریم‌های آنان قدم علم کرده و هیچگاه حاضر نشده از ارزش‌ها و آرمان‌هایش کوتاه بیاید.

وی اظهار داشت: مردم متدین و شهیدپرور و با بصیرت قم با قیام 19دی سال 56 جرقه پیروزی انقلاب را با ایثار جان خویش زدند و بعد از گذشت بیش از 30سال در 9‌ دی با حضور گسترده در صحنه بار دیگر بصیرت ملت ایران، ‌تاکید بر ادامه راه شهدا، اطاعت از ولایت و‌ ایستادگی در برابر دشمنان را به نمایش گذاشتند.

گفتنی است این همایش روز جمعه 13دی ماه همزمان با دهه بصیرت در موسسه آموزشی امام خمینی(ره) از ساعت 15با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان قم برگزار و با قرائت دعای سمات به پایان می‌رسد./س

برچسب ها: قم ، برگزاری ، همایش ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.