باهنر در صحن علنی:

کم رنگ کردن فتنه 88 و فراموشی حماسه 9 دی خوابی است که تعبیر نخواهد شد

نایب رئیس اول مجلس با بیان این که در رسیدگی کردن و رسیدگی نکردن به پرونده متهمین فتنه 88 حداکثر رافت اسلامی رعایت شده است گفت: کم رنگ کردن خیانت و فتنه از طرفی و فراموشی حماسه 9 دی خوابی است که تعبیر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران محمدرضا باهنر که در غیاب علی لاریجانی ریاست بخش پایانی جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس را برعهده داشت، در پاسخ تذکر برخی از نمایندگان گفت: من این جمله را از طرف اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان اعلام می‌کنم در رسیدگی کردن و رسیدگی نکردن به پرونده متهمین فتنه 88 حداکثر امکان رافت اسلامی رعایت شده است.  
 
وی افزود: کم رنگ کردن خیانت و فتنه 88 از طرفی و فراموشی حماسه بزرگ 9 دی خوابی است که تعبیر نخواهد شد.  
 
*حماسه 9 دی چشم فتنه 88 را کور کرد 

نماینده تهران تاکید کرد: 9 دی نقطه عزیمتی بود که ملت بزرگ، مبارز و بصیر ایران در آن عزیمت چشم فتنه را کور کرد و ان شالله همواره این حماسه عظیم به کوری چشم دشمنان زنده خواهد بود.  
 
*قطعا هدفمندی در بودجه 93 مسکوت نخواهد ماند 

هم چنین باهنر در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: براساس اصل 53 قانون اساسی تمام درآمدها و هزینه‌های دولت باید در لایحه بودجه دیده شود ولی در هر صورت بودجه در اختیار مجلس است و اگر لایحه دولت نواقصی دارد قاعدتا نمایندگان باید دقت کافی داشته باشند.   
 
وی افزود: هدفمندی یارانه‌ها قطعا در بودجه 93 مسکوت نخواهد ماند حداقل این که مرحله اول کمافی سابق اجرا خواهد شد.
 
*دولت برای فاز دوم هدفمندی جدیت بیشتری داشته باشد

نایب رئیس اول مجلس ادامه داد: برای فاز دوم هدفمندی توصیه ما این است دولت جدیت بیشتری داشته باشد و اگر ما بتوانیم لایحه مرحله دوم هدفمندی را قبل از رسیدگی نهایی به بودجه 93 داشته باشیم می‌توانیم آثار آن را منعکس کنیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: صحن ، مجلس ، باهنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار