کانون دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان:

اجازه نمی‌دهیم تجربه تلخ فتنه سیاسی در فضای کشور تکرار شود

کانون دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام کرد: نخواهیم گذاشت که دیگر بار به بهانه‌ای، تجربه تلخ فتنه سیاسی در فضای کشور تکرار شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، کانون دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی، اعلام کرد: پیشرفت عظیم کشور در عرصه‌های مختلف از جمله رشد پرشتاب علمی و نفوذ بیش از پیش در منطقه و جهان در سال‌های اخیر از نمونه‌های بارزی است که هویت ایران اسلامی را رقم می‌زند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

"تاریخ انقلاب اسلامی، مملو از نقاط عطفی است که در اذهان آگاه ملت شریف ایران، نقشی جاودان بسته است. فرازهایی افتخارآفرین چون تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13  آبان  58، برگزیدن مقام معظم رهبری در 14 خرداد 68، بطلان توطئه گسترده دشمنان در 23 تیر 78، حماسه بی‌بدیل بصیرت مردمی در 9 دی 88 همراه با دوران غرورآفرین در دفاع مقدس، پیشرفت عظیم کشور در عرصه‌های مختلف از جمله رشد پر شتاب علمی و نفوذ بیش از پیش در منطقه و جهان در سال‌های اخیر از نمونه‌های بارزی است که هویت ایران اسلامی را رقم می زند.

در این میان، فتنه گران همواره در تلاش بوده‌اند تا مسیر شکوفایی ملت ایران را سد کنند. غافل از آنکه هر بار با بصیرت حاصل از هدایت‌های مدبرانه فرزند فرزانه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ناکام شده‌اند. اما فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 اوج ترفندهای نااهلان و معاندان نظام اسلامی بود که با استفاده ابزاری از برخی رخدادها، در کشور رقم خورد و منجر به جسارت وقیحانه قدرت­های بیگانه و مزدوران داخلی آن‌ها  علیه ملت ایران شد.

نهم دی ماه جشن ولایت‌مداری با بروز زیباترین جلوه‌های دشمن شناسی ملت ایران است که در مقطعی بسیار حساس با حضور آگاهانه خود حماسه‌ای الهام‌بخش و عبرت‌آموز در تاریخ به یادگار گذاشتند و پیوند عاشورایی با امام خود را در پاسخ به 200روز هتاکی فتنه‌گران رقم زدند.

ما کانون دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای عالی‌قدر انقلاب اسلامی همراه با ملت مسلمان و بصیر ایران، توطئه‌های شوم دشمنان خارجی را رصد خواهیم کرد و حسب احساس وظیفه، برای دفاع از حیثیت  دینی و ملی خود، قدم در میدان جهاد خواهیم نهاد و به فضل الهی نخواهیم گذاشت که دیگر بار به بهانه‌ای، تجربه تلخ فتنه سیاسی در فضای کشور تکرار شود."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار