کرمانشاه /

حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس معتقد است، حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بود که همواره باید حفظ و به نسل های آینده منتقل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام وحید احمدی گفت: این حماسه حرکتی از مردم با بصیرت کشور بود که همیشه در مقاطع حساس در صحنه حضور دارند و پاسخ نهایی را به تحرکات دشمن می دهند و تکلیف هر توطئه ای را روشن می کنند.

وی ادامه داد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 برخی از افراد به جای اینکه از مجرای قانونی پیگیر مطالبات خود باشند و منتظر تصمیم گیری دستگاه های قانونی بمانند، اعتراضات خود را در قالب به خیابان کشاندن مردم، وارد کردن خسارت به اموال عمومی و حتی کشته شدن برخی از مردم مطرح کردند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه فتنه را افراد قانون گریز می سازند،افزود: این افراد چون برای شکایت خود سند و استدلال درستی ندارند از راه های قانونی وارد نمی شوند و اتهاماتی از جمله مهندسی انتخابات، تخلف و تقلب را دست مایه کارهای نادرست خود می کنند.

احمدی اظهارداشت: دشمن خارجی نیز با سوءاستفاده از این فرصت به دنبال اهداف سودجویانه خود بود و تلاش می کرد به واسطه عوامل فریب خورده  درون کشور را متلاطم کنند و به زعم خود به دولت و حکومت نیز آسیب برسانند.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین، حمایت خارجی ها از این رویدادها را زمینه ساز خشم مردم دانست و افزود: مردم با بصیرت ما 9 دی ماه در پاسخ به فتنه داخلی و حمایت های دشمنان خارجی به خیابان ها آمدند و پاسخی قاطعانه و محکم دادند./س

برچسب ها: حماسه ، 9دی ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.