سرقت حجم دانلود توسط مستاجر

مستاجر خیانتکار که از پهنای باند اینترنت صاحبخانه استفاده می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عرفانی در تشريح اين خبر گفت: يکي از شهروندان با اعلام شکايتي عليه فرد يا افرادي مبني بر سو استفاده از پهناي باند اينترنت خود، خواستار پيگيري موضوع شد.شاکي در اظهارات اوليه خود مدعی شد چند وقتي است که به حساب کاربري وي دستبرد زده مي شود و طي دو تا سه روز اعتبار حجم اينترنت وي تمام مي شود.
 
وی ادامه داد: در پي اين شکايت رسيدگي به موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت و کارشناسان پس از بررسي هاي اوليه پي به صحت گفته هاي شاکي برده و در همان ساعت هاي اوليه سارق را شناسايي و با هماهنگي قضايي وي دستگير و به مکان پليس فتا منتقل شد.

متهم که مردي 33ساله و مستاجر شاکي است در حالي که به شدت از دستگيري خود متعجب بود پس از رويارويي با ادله فني، با ندامت به جرم خود اعتراف و عنوان کرد که از اعتماد صاحبخانه خود سو استفاده کرده و با دانستن رمز ورود و کابل تلفني که از صاحبخانه خود کشيده بود در مواقعي که وي منزل نبوده با دانلود فيلم حجم اينترنت شاکي را استفاده کرده است.
 
متهم به منظور سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.
 
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در پايان به کاربران اينترنت توصيه کرد: علاوه برحفظ نام کاربري و کلمه عبور هنگام استفاده از اينترنت براي آگاهي از تغيير حجم آن در فواصل معين حساب كاربري خود را بررسي كنند، همچنين کاربران مي توانند از نرم افزارهاي کنترل کننده اعتبار اينترنت نيز استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
START709
۱۲:۰۳ ۰۸ دی ۱۳۹۲
دزدم دزدا قديم به چه جرمي در زندان هستيد اينترنت چه مقدار اندازه يك آهنگ
آخرین اخبار