در سومین کمیته توانمند سازی بانوان شاغل منطقه16

شهردار منطقه16: پس از دوره های آموزشی تغییرات به وجود آمده مورد ارزیابی قرار می گیرد

سومین کمیته توانمند سازی بانوان شاغل منطقه با حضور مهندس سید محسن اسدی ،شهردار منطقه ،موسویان مشاور شهردار در امور بانوان ،یاسینی ، رییس امور اداری و برخی پرسنل خانم منطقه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، موسویان در ابتدا از ایجاد چهار کمیته ورزش ،رفاه ،آموزش و شاخص های مدیریت زنان در کمیته توانمند سازی بانوان شاغل خبر داد و افزود: برگزاری کلاس های ورزشی ، اردوهای یک روزه و تشکیل کلاس های آموزشی با حضور اساتید دانشگاه پیرامون خانواده ومهارت های زندگی از جمله برنامه ها ی این کمیته ها است.

مهندس اسدی در خصوص توانمند سازی بانوان شاغل منطقه گفت: ما بر این باور هستیم که همکاران خانم از توانمندی های بالقوه وبالفعل برخوردار هستند و از لحاظ ساختاری محدودیتی وجود ندارد.

شهردار منطقه 16 در ادامه با طرح این سوال که آیا مانعی برای پیشرفت بانوان شاغل وجود دارد گفت:دو نوع موانع ساختاری و عملکردی وجود دارد که باید به دنبال ریشه یابی و ارائه راهکار باشیم و توجه داشته باشیم بعد از برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل خانم تغییرات به وجود آمده مورد ارزیابی قرار گیرد.

شهردار منطقه 16 در پایان ازپرسنل خانم منطقه خواست نسبت بر ریشه یابی موانع پیشرفت بانوان در رسیدن به رده های مدیریتی اقدام تا به دنبال راه حل و راهکار مناسب باشند و به صورت کلیشه ای با این موضوع برخورد نشود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار