رودهن/

شهرداری تهران الگوی زیباسازی شهرستانهای تهران است

هنر مند معمار کشورما ن گفت: شهرداری تهران در سایر ابعاد زیبا سازی شهرمانند طراحی دیوار ها و نصب مجسمه های بزرگان تاریخ ایران در معابر عمومی با اقداماتی آینده نگرانه و تاثیرات طولانی مدت الگویی مناسب در حوزه زیباسازی برای شهرستانهای پایتخت است.

محمد علی خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :شهرداری تهران با توجه به مسولیت های گسترده خود در بحث ارائه خدمات شهری به مردم در کلان شهر تهران در بحث زیباسازی این شهر با اجرای برنامه ها و اقدامات مختلف زحمات زیادی در این راستا کشیده و بخش اعظم آن در حوزه ایجاد فضای سبز در سطح شهر بوده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد:وقتی ما مبنا را در حوزه ایجاد فضای سبز در شهر تهران بر مبنای کاشت در خت می گذاریم این حرکت یک سرمایه گزاری طو لانی مدت و برخورداری از کارکردی قوی به لحاظ زیست محیطی با حاشیه امنیت کامل به حساب می آید .

هنرمند کشورمان با اشاره به لزوم الگوبرداری شهرستانها از عملکرد شهرداری تهران در حوزه زیباسازی شهر اضافه کرد :شهرداری تهران در سایر ابعاد زیبا سازی شهرمانند طراحی دیوار ها و نصب مجسمه های بزرگان تاریخ ایران در معابر عمومی و میدان ها باید از طریق اقداماتی با افق آینده نگری به تاثیرات اقدامات خود ساختاری طولانی مدت بدهد.

خان محمدی در خاتمه اظهارداشت : شهرداری های شهرستانهای تهران نیز باید از اینگونه الگوها استفاده کنندایرانیان در دنیا به دلیل بهره مندی از روح انسان دوستی و حرکت در مسیر زندگی دین مبین اسلام به ویژه در بحث استقبال خوب از مهمان در دنیا به مهمان نوازی شهرت داریم ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.