قم/

حضور 35 شرکت در نمایشگاه دوربین و سیستم‌های حفاظتی قم

مجری نمایشگاه تلفن همراه، دوربین و سیستم‌های حفاظتی قم گفت: 35 شرکت تخصصی به مدت چهار روز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مجتبی علیشاهی پیش از ظهر امروز در نشست خبری نمایشگاه تلفن همراه، دوربین و سیستم‌های حفاظتی قم با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در قم اظهار داشت: همکاری و تعامل خوبی را در کنار مدیریت قوی نمایشگاه در سال جاری شاهد هستیم.


وی افزود: مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه تلفن همراه، دوربین و سیستم‌های حفاظتی قم ساعت 16 روز پنج‌شنبه پنجم دی‌ماه خواهد بود و تا هشتم دی نیز ادامه دارد ضمن اینکه ساعات بازدید هم 15 تا 22 هر شب تعیین شده است.

مجری نمایشگاه تلفن همراه، دوربین و سیستم‌های حفاظتی با بیان اینکه برای نخستین‌بار برندهای معتبری در نمایشگاه قم شرکت خواهند داشت گفت: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه برای نخستین‌بار است که در قم غرفه‌ای را راه‌اندازی می‌کنند.

وی ادامه داد: در مجموع 35 شرکت در نمایشگاه امسال حضور دارند؛ دو شرکت مهمان هم از تهران در نمایشگاه امسال حاضر خواهند بود.

علیشاهی با بیان اینکه دو هیئت تجاری از کشور عراق هم در نمایشگاه تلفن همراه، دوربین و سیستم‌های حفاظتی قم حضور می‌یابند گفت: فرم‌های نظرسنجی از بازدیدکنندگان در نمایشگاه امسال در اختیار آنها قرار می‌گیرد تا ارزیابی خوبی صورت بگیرد.

مجری نمایشگاه تلفن همراه، دوربین و سیستم‌های حفاظتی از وجود اینترنت و ایرلس رایگان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: تمام بازدیدکنندگان با دریافت رمز عبور می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی بیان داشت: شرکت مخابرات استان قم نیز در نمایشگاه امسال حضور دارد و به همراه برخی دیگر از شرکت‌ها، مسابقات و قرعه‌کشی‌هایی در طول شب‌های نمایشگاه خواهند داشت و جوایزی مانند گوشی تلفن همراه، تبلت و سیم کارت را نیز به بازدیدکنندگان اهدا می‌کنند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.