باریج اسانس در صدر ماند و قهرمان نیم فصل شد

تیم والیبال باریج اسانس کاشان با شکست بازرگانی جواهری گنبد همچنان در صدر لیگ برتر والیبال ماند و قهرمان نیم فصل شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم باریج اسانس کاشان که در هفته دهم صدرنشین لیگ برتر شدند، در این هفته در سالن کتابچی کاشان میزبان جواهری گنبد بودند.

آنان در ست سوم این دیدار 25 بر 23 مغلوب بازرگانی جواهری گنبد شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 20 شاگردان بای محمد دوج را از پیش رو برداشتند تا با هشت یپروزی و دو شکست و 24 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر والیبال باقی بمانند.

جواهری گنبد نیز به همان 12 امتیاز خود قناعت کرد و فعلا در رتبه هشتم قرار گرفت تا در پایان بازی های این هفته رتبه اش نهایی مشخص شود.

بیش از یک هزار و 200 نفر بازی دو تیم باریج اسانس و جواهری را در سالن کتابچی کاشان تماشا کردند.

امیر غفور از بهترین بازیکنان این بازی بود و مهدی مهدوی نیز که در ست چهارم به میدان آمد، عملکرد مورد قبولی داشت.

مصطفی کارخانه در ابتدای این بازی از ترکیب امیری، آرمین تشکری، فرهاد قائمی، علیرضا نادی، امیر غفور، استانف و رحیمی پناه استفاده کرد.

برای تیم جواهری گنبد نیز زارع، چوگان، عزیزی، سلیمانی، سیمونف و ناظری آغاز کنندگان بازی بودند.

نظارت این بازی را حمید حق بین بر عهده داشت و یزدان پناه و بهروز جعفری به عنوان داورهای اول و دوم قضاوت این دیدار را انجام دادند.

لازم به ذکر است باریج اسانس کاشان با توجه به شکست متین ورامین مقابل پیکان بدون در نظر گرفتن مسابقات هفته پنجم (معوقه) قهرمان نیم فصل این دوره از رقابت های لیگ برتر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار