رودهن/

پیشرفت های روزافزون علمی ایران نگرانی دشمنان را فراهم ساخته است

نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه دماوند گفت: پیشرفت های روزافزون علمی ایران در عرصه های مختلف، محلی دیگر برای نگرانی های بیشتر دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مشاهده ارسال دوباره و موفقیت آمیز موجود زنده به فضا، افزایش برد موشک های ایران و خبرهای بی شمار و متعدد از دستاوردهای علمی فرزندان این مرز و بوم اسلامی در هفته پژوهش موجبات نگرانی دشمنان را فراهم ساخته است.

وی ادامه داد: چنین توفیقاتی سبب می شود تا جبهه دشمن دست به اقداماتی نسجیده بزند، وظیفه امروز همه آحاد امت اسلامی اتخاذ تدابیری است که خدای نکرده بهانه به دست آنها ندهد تا بتوانند نقشه های و ترفندهای جدید خود را عملی سازند.

علاءالدینی اضافه کرد: در حال حاضر دشمنان به رفتارها و حتی استخدام کلمات مسئولان ایرانی حساس شده اند، از این رو باید در اظهار نظرها و اتخاذ شیوه های رفتار سیاسی خود دقتی وافر به خرج داد.

امام نماز جمعه دماوند در ادامه با اشاره به سفر هیأت اروپایی به کشورمان افزود: در هفته ای که گذشت، هیأتی از اتحادیه اروپا به کشورمان سفر کرد که به طور قطع این سفر با هماهنگی مسئولان و توافقات حاصله انجام شد، اما پرسش اینجاست که چرا این گروه توانستند مجال ملاقات با دو تن از محکومان جریان فتنه که یکی وکیل مدافع این جریان و دیگری کارگردان هنری آن بودند را پیدا کنند.

وی ادامه داد: هیأت اروپایی نه تنها موفق به ملاقات فتنه گران در سفارت یونان و دادن هدیه به آنها می شوند، بلکه آنها این ملاقات خود را پر رنگ تر و مؤدبانه تر نسبت به ملاقات با مسئولان انجام می دهند.

علاءالدینی اضافه کرد: هیأت اروپایی بُعد ملاقات با فتنه گران را در حالی به شکلی بارز در دستگاه های خبرپراکنی خود تبلیغ می کنند که امروز ایران اسلامی در آستانه برپایی راهپیمایی حماسی 9 دی و یادآوری این یوم الله تاریخی قرار دارند.

امام نماز جمعه دماوند افزود: امت اسلامی با حضور خودجوش و قاطع در روز 9 دی ریشه های فتنه را خشکاند و از بین بردند، حال پرسش مردم شریف ایران این است که امروز از چه نوع ادبیاتی استفاده می کنیم که دشمن را به واسطه آن نسبت به بیداری فتنه و روی آوردن دوباره به سران آن امیدوار کرده است.

وی با اشاره به حدیثی نورانی از امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: آن امام همام در فرمایشات خود می فرمایند که "هر آنکس که فتنه ای را بیدار سازد خود در آتش آن خواهد سوخت و به هیزم شعله های آن بدل می شود"./س


برچسب ها: علمی ، دشمنان ، پژوهش ، یونان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.