رودهن/

تحریم های جدید علیه ایران، ملت را ثابت قدم تر می کند

امام جمعه رودهن و پردیس گفت: تحریم های جدید علیه ایران ملت را در ادامه راهی که در پیش گرفته، ثابت قدم تر خواهد کرد زیرا تاکنون تحریم های غرب علیه ایران اقدامی ابلهانه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈحسین توسلیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به عهدشکنی آمریکا در مذاکرات هسته ای اشاره و اظهارکرد: آمریکا در طول تاریخ نشان داده است که به عهد و پیمان خود پایبند نیست و امروز نیز عهدشکنی خود را بار دیگر به اثبات رساند.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند دولت و مردم انقلابی ایران اسلامی تاکنون با توکل به خدا تمامی تحریم ها را پشت سر گذاشته و پس از این نیز در راه آرمان های نظام و انقلاب استقامت و ایستادگی خواهد کرد.

این مقام مسوول به حماسه نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: در نهم دی ماه سال 1388 مردم به صورتی خودجوش بساط فتنه را در هم پیچیدند و مشت محکمی بر دهان اصحاب فتنه کوبیدند.

امام جمعه رودهن و پردیس با بیان اینکه حماسه 9 دی میثاق با ولایت است، خاطرنشان کرد: در این نمایش حماسی، آمادگی، نشاط و سرزندگی مردم جلوه گر شد و اصحاب فتنه نتوانستند از این توطئه بهره ای ببرند.

حجت الاسلام توسلی در ادامه با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی، گفت: یکی از اعمال اربعین حسینی قرائت زیارت اربعین است که از اجر و ثواب بالایی برخوردار بوده که می طلبد دوستداران امام حسین (ع) نسبت به قرائت این دعا در این ایام اقدام کنند.

وی جنایت یزیدیان و عمل ننگین دشمنان امام حسین(ع) را ناشی از خوردن لقمه حرام دانست و عنوان کرد: امروز نیز کشورهای غربی همچون آمریکا همان رویه را ادامه می دهند.

این مقام مسوول با اشاره به حفظ وحدت بین حوزه و دانشگاه و ارج نهادن به جایگاه علم و معرفت بیان کرد: هدف از حفظ وحدت بین حوزه و دانشگاه چیزی جز حفظ آرمان ها و ارزش های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیست و اگر دشمنان در تلاش هستند تا این وحدت خدشه دار شود، تنها به واسطه جایگاه رفیع علم و معرفت است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.