زینی‌زاده: کرار در موعد مقرر به تبریز می‌آید/ گفته‌های مسئولان ورزش تبریز باید عملی شود

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره حضور بازیکنان خارجی در این تیم گفت: طبق برنامه قرار است جاسم کرار و یک بازیکن برزیلی 7 دی‌ به تبریز بیایند تا در ترکیب تیم حضور یابند.

حمید زینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما قرارداد جاسم کرار را چند روز پیش به مدیر برنامه‌های این بازیکن ارسال کردیم. به طور حتم کرار در موعد مقرر در تبریز حاضر می‌شود و تیم ما را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی می‌کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: ما با جذب کرار و یک هافبک برزیلی ترکیب تیم‌مان کامل می‌شود و دیگر بازیکن خارجی نمی‌گیریم.

وی درباره مشکلات مالی این تیم گفت: ما با وجود مشکلات مالی تا الآن به تعهداتمان عمل کردیم همچنین بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان را طی چند روز آینده پرداخت می‌کنیم.

زینی‌زاده اظهار داشت: ما طی نامه‌ای از مسئولان ورزش تبریز درخواست کردیم که مشکلات تیم تراکتورسازی را به طور اساسی برطرف کنند.

وی تصریح کرد: به هرحال ما پیگیر نامه‌هایمان به مسئولان ورزش تبریز هستیم تا جواب این نامه‌‌ها را از مسئولان ورزش بگیریم. براین اساس گفته‌های مسئولان ورزش در خصوص کمک مالی به تیم تراکتورسازی باید عملی شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره باخت تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان سپاهان نسبت به تیم ما تلاش بیشتری کردند و توانستند سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

زینی‌زاده در ادامه بیان داشت: بازیکنان ما باید تمام تلاششان را انجام دهند تا در 13 بازی باقیمانده تا پایان لیگ برتر باخت مقابل سپاهان را جبران کنند.

وی درباره گفته‌های جلالی در مورد کمبود مهاجم در تیم تراکتورسازی اظهار داشت: ما بازیکنان خوبی در همه تیم‌ها داریم و از این لحاظ مشکلی نداریم. به هر حال کادر فنی باید تاکتیک مناسبی برای گل زدن به حریفان اتخاذ کنند.

مدیرعامل باشگاه  تراکتورسازی در پایان درباره حضور اندک تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام تبریز خاطرنشان کرد: هوای تبریز سرد است به خاطر همین تماشاگران کمی به ورزشگاه می‌آیند و هواداران با مساعد شدن هوای تبریز به ورزشگاه می‌آیند امیدوارم تیم ما هم از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشته باشد تا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.