نورانی: امکانات ورزشگاه تختی در حد ابتدایی بود

سرمربی تیم ملی هاکی چمنی گفت: ششمین دوره‌ اردوی هاکی چمنی با هماهنگی نسبی بازیکنان به پایان رسید.

رجب نورانی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اردوی آمادگی بازیکنان برای حضور در بازی‌های غرب آسیا در ششمین مرحله در ورزشگاه تختی برگزار شد و روز جمعه هم به پایان رسید.

سرمربی تیم ملی هاکی چمنی در ارتباط با امکانات ورزشگاه تختی بیان کرد: زمین تختی را به دلیل کمبود امکانات و مهیا نبودن زمین چمن استان‌های دیگر انتخاب کردیم وگرنه چمن مصنوعی آن بسیار ابتدایی بود.

وی در ارتباط آمادگی بازیکنان برای بازی‌های پیش‌رو تصریح کرد: بازیکنان دعوت شده به اردو توانستند 70 درصد آمادگی نسبی خود را برای پیش از مسابقات غرب آسیا کسب کنند وامیدوارم که بتوانیم قبل از مسابقات به آمادگی کامل برسیم تا بتوانیم در قطر مقام خوبی را کسب کنیم.

نورانی در ارتباط با برگزار نشدن لیگ هاکی مردان و هماهنگ نبودن بازیکنان به دلیل در شرایط بازی قرار نگرفتن گفت: لیگ هاکی سالنی است و شرایط آن کاملاً با هاکی چمنی فرق دارد اما ما برای اطمینان بیش‌تر از آمادگی بدنی بازیکنان از آن‌ها تست آمادگی جسمانی می‌گیریم وبعد از به اردو دعوتشان می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هاکی چمنی لیگ برگزار نمی‌کند افزود: هاکی چمنی به دلیل امکانات سخت‌افزاری تاکنون نتوانستند لیگ را برگزار کنند اما با ایجاد امکانات سخت‌افزاری و زمین چمن مصنوعی چند هیئت اعلام آمادگی کردند برای ایجاد لیگ هاکی چمنی و از امسال با حضور چند تیم این لیگ را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار