تاج: مشکلات تیم ملی زیر 22 سال را برطرف می‌کنیم/گرانی بلیت تنها عامل حضور نیافتن تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیست

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: تیم ملی زیر 22 سال پنجم دی ماه اردویی دارد که همزمان با بازی‌های لیگ برتر است، بر این اساس قرار است با مذاکره با مدیران تیم‌های لیگ برتر این مشکل را برطرف کنیم.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما باید با برگزاری جلسات متعدد با مسئولان تیم‌های لیگ برتر مشکلات پیش رو برای اردوی تیم ملی زیر 22 سال را کاهش دهیم.
 
تاج در ادامه بیان داشت: اگر با مدیران تیم‌های لیگ برتر نسبت به در اختیار گذاشتن بازیکنان جوانشان به تیم ملی زیر 22 سال به توافق نرسیم آن وقت تصمیمات دیگری را اتخاذ می‌کنیم.
 
وی درباره اختلال بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با بازی‌های تیم ملی بزرگسالان گفت: کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال قرار است که این مشکل را برطرف کند. 
 
رئیس سازمان لیگ برتر درباره ارتباط تعداد کم تماشاگران با گرانی بلیط اظهار داشت: گرانی بلیت تنها عامل تعداد کم تماشاگران در ورزشگاه نسبت به عواملی همچون سردی هوا و کیفیت پایین بازی‌ها هم در این زمینه تاثیر گذار هستند.
 
 تاج تصریح کرد: اگر گرانی بلیت تاثیر زیادی بر عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ‌ها باشد ما برای این مسئله تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنیم تا هواداران به استادیوم بیایند. 
 
وی بیان کرد: تماشاگران تبریزی دیروز در آن هوای سرد تبریز به ورزشگاه آمدند و‌ تیمشان را تشویق کردند به هر حال ما باید ر‌اهکاری بیا‌ندیشیم تا تماشاچیان به ورزشگاه‌ها بیایند.
 
وی در پایان درباره نظارت ندادن به آلبرت گر‌یگوریان به خاطر گفته‌های عابدینی گفت: این موضوع شایعه‌ای بیش نیست، آلبرت گر‌یگوریان کاری نکرده که نظارت به وی ندهیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تاج ، بلیط ، تماشاگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار