امروز "شنبه 30 آذر ماه 92"؛

افزایش مجدد "آلاینده های جوی" در کلان شهرها/ "سامانه بارشی" از کشور خارج می شود

تا اواسط هفته جاری در اکثر مناطق کشور، جو آرام پیش بینی شده است که با سکون نسبی هوا پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در کلان شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه 30 آذر ماه 92" از میزان بارش ها در مناطق شمال شرق  و ارتفاعات جنوبی البرز و سواحل مرکز و شرق دریای خزر کاسته می شود و همچنین سامانه بارشی از بعدازظهر امروز از مرزهای شرقی کشور خارج می شود و در این مدت در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می دهد.

بر اساس این گزارش، فردا در برخی مناطق سواحل و جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز و سپس طی روز دوشنبه علاوه بر آن در جنوب شرق کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.


لازم به ذکر است، در سایر مناطق کشور تا اواسط هفته جاری جو آرام پیش بینی شده است که با سکون نسبی هوا پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در کلان شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود و همچنین خلیج فارس  طی دو روز اینده و دریای عمان از امروز تا دوشنبه مواج خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، صاف، در پاره ای نقاط غبار صبحگاهي، در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 7 درجه و در کمترین حالت به 2- درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر5 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار