قم/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد؛

حضور گسترده هیئت‌های مذهبی در پیاده روی بین‌الحرمین قم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بر حضور گسترده هیئت‌های مذهبی در پیاده روی بین‌الحرمین قم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری در گردهمایی هیئت‌های مذهبی قم ویژه برنامه عزاداری اربعین حسینی به مسئولان هیئت‌های مذهبی استان توصیه کرد که برای خلق حماسه ماندگار در اربعین حسینی اطلاع‌رسانی گسترده‌ای باید انجام شود و همگان نیز برای تعظیم شعائر دینی بسیج شوند.

وی خطاب به مسئولان هیئت‌های مذهبی گفت: بر اساس همان عهد و میثاقی که با سیدالشهدا (ع) دارید، با نیت خالص در این مراسم شرکت کنید و بدانید این حرکت معنوی مورد رضایت پروردگار و امام حسین (ع) خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: امیدوارم هیئت‌های مذهبی استان و عزاداران حسینی همان گونه که در عاشورای حسینی و دیگر مناسبت‌ها برای تعظیم شعائر دینی اهتمام دارند در مراسم روز اربعین حسینی هم بدرخشند.

وی به تلاش‌های گسترده دشمنان برای تضعیف فرهنگ حسینی اشاره کرد و گفت: بنی‌امیه، بنی‌عباس و ... تلاش‌های زیادی کردند تا نور حسینی را خاموش کنند اما خودشان محو شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار داشت: امروز هر کسی بخواهد نور فرهنگ حسینی را خاموش کند خودش خاموش خواهد شد و امام حسین (ع) تمام دنیا را با فرهنگ عاشورایی‌اش فتح خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم حضور باشکوه و حماسی هیئت‌های مذهبی در عزاداری روز 28 صفر (سالروز رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی) تاکید کرد و افزود: در روز 28 صفر مراسم عزاداری از مسجد امام حسن عسکری (ع) تا حرم حضرت معصومه (س) تدارک دیده شده که امیدواریم هیئت‌های مذهبی در این مراسم حضور جدی داشته باشند./س


برچسب ها: قم ، حضور ، گسترده ، هیئت ، مذهبی ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.