قم/ رییس سازمان انرژی اتمی کشور:

جمهوری اسلامی ایران حکومتی ویژه در دنیا است

علی اکبر صالحی با بیان اینکه ما دارای یک نظام حکومتی ویژه در دنیا هستیم گفت:نظام ما دارای شاکله حکومتی ویژه ای است که عمود آن ولایت فقیه است و سر چشمه منش ولایت فقیه از پیامبر و اهل بیت علیهم السلام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رییس سازمان انرژی اتمی کشور شب گذشته با حضور در مسجد مقدس جمکران با اشاره به این که مکتب اسلام، مکتبی است که حب اهل‌بیت علیهم السلام درآن انسان را به وجد می‌آورد و درون انسان یک آرامش ایجاد می کند اظهار داشت: ملت ما با حب اهل بیت(ع) رشد کرده و تربیت شده اند که در این 34 سال با همه فراز و نشیب‌ها و مشکلات، همه فشارها و محدودیت ها، روز به روز عزت مندانه تر، قدرتمندانه تر و سرافرازانه تر در منطقه و درعرصه جهان به نقش آفرینی می پردازد.

وی ادامه داد: نظام ما دارای شاکله حکومتی ویژه ای است که عمود آن ولایت فقیه است و سر چشمه منش ولایت فقیه از پیامبر(ص) و اهل بیت علیهم السلام است که منش آنها نیز از خداوند متعال سرچشمه می گیرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به این که حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف گل سر سبد اهل‌بیت علیهم السلام است ابراز داشت: اظهار ارادت نسبت به حضرت حجت برای ما قوت قلب است و به انسان آرامش می دهد و انسان را به آینده امیدوار می‌کند.

دکتر صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مسجد بیت‌الله است، ابراز داشت: مسجد خانه خدا است به خصوص اگر مسجدی باشد که حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف توجه خاص به آن داشته باشد./س


برچسب ها: قم ، جمهوری ، اسلامی ، ایران ، حکومت ، ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.