امینی: چهار رویداد بزرگ ورزشی در انتظار کاراته بانوان

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: تیم ملی کاراته بانوان، سال آینده چهار رویداد بزرگ ورزشی را تجربه می‌کند که کوچکترین آن مسابقات غرب آسیاست.

اشرف امینی نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در خصوص برنامه‌های تیم ملی کاراته بانوان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از دو هفته آینده‌ برای مسابقات غرب آسیا در اواخر فروردین ونیز پیکارهای المپیک آسیایی شهریور ماه آماده می‌شویم.

وی افزود: همچنین اواخر مهر و اوایل آبان مسابقات جهانی آلمان را در پیش داریم وی روی آن حساب ویژه‌ایی بازکرده‌ایم.زیرا نخستین باراست وبانوان رده سنی بزرگسالان ما در این رقابت‌ها حاضر می شوند.در بازی‌های آسیایی سال آینده هم برای حفظ موقعیت قبلی وارتقاء سطح‌مان برنامه‌های خاصی داریم.

رئیس فدارسیون کاراته موفق شده تا قول دو مسابقه کاراته وان را از وزارت ورزش گرفته است و هر کدام از آن‌ها خود یک مسابقه تدارکاتی خوب وسازننده برای بچه‌ها به شمار می‌رود.

ریاست فدراسیون در حال تلاش و رایزنی است قول 2 مسابقه کاراته وان را به 4 مسابقه تبدیل کند این امر حمایت مالی وزارت ورزش است اما باید دانست وی پیامدهای این تدارکاتی‌ها یک پیامد خوب وسازنده است و می‌تواند وضعیت فنی بچه‌ها را حد ایده‌آل جهانی برساند.

وی اضافه کرد: از سال آینده مسابقات جوانان و نوجوانان را از بزرگسالان جدا می‌کنند بنابراین رقابت‌های آسیایی جوانان و نوجوانان و زیر 21 سال را تیرماه در کشور مالزی داریم.

امینی خاطرنشان کرد: به طور کلی در سال آینده 4 رویداد بزرگ را پیش‌رو داریم که کوچکترین آن مسابقات غرب آسیاست که فقط کاراته کارهای رده سنی بزرگسالان در آن شرکت می‌کنند وبه احتمال خیلی قوی به میزبانی کشورمان در کیش برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بنا به مسابقات ذکر شده طبیعی است هر چه زودتر مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم تا ورزشکاران زودتر تکلیف خودشان را در خصوص حضور در تیم ملی یا عدم حضورشان بدانند.

بنابر تصمیمات اخذ شده، اسفندماه پیکارهای انتخابی بانوان را برگزار می‌کنیم و میزبان این مسابقات استان فارس می‌باشد.

وی اذعان داشت: نفرات انتخاب شده هر چند که تعدادشان هم کم باشد به اردوهای تیم ملی وارد می‌شوند تا  پس از یکی دو حضور در رقابت‌های برون مرزی همانند سایر ملی‌پوشان تقویت شده وتبدیل به یک نیروی خوب و کارآمد شوند، کسب تجربه پس از یکی دو سال این نیروهای تازه وارد را تبدیل به یک نیروی اصلی وبازی اصلی تیم ملی می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار