سعیدی: مدرسه کبدی به زودی در یزد ایجاد می‌شود

رییس هیئت کبدی استان یزد گفت: تا آخر سال جاری کلاس‌های مربیگری داوران را برگزار خواهم کرد.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت هیئت کبدی استان یزد گفت: من برای دومین با است که به سمت ریاست هیئت کبدی انتخاب شده‌ام وباید بگویم یکی از برنامه‌های اصلی‌ام برگزاری کلاس‌‌های مربیگری داوران کبدی تا آخر امسال است.

سعیدی افزود: من تا به حال خیلی تلاش کرده‌ام تا ورزش کبدی را در بین مردم یزد بشناسانم وآن‌ها را به این ورزش علاقه‌مند نمایم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف من راه‌اندازی مدرسه کبدی است تا از این طریق بتوانیم افراد مستعد در این زمینه را از سن کم پرورش داده وآن‌ها را تربیت کنیم.

ایران مملو از نخبگان کبدی است که اگر به درستی حمایت شوند می‌توانند در مقاطع بالاتر و در سطح بین‌الملل برای ایران و تمام ایرانیان افتخارآفرینی کنند.

سعیدی در ادامه درباره جایگاه هیئت کبدی یزد در کشور گفت: تیم یزد در حال حاضر هشتمین تیم کشور است که تمام مسئولین در تلاش‌اند تا با تمرینات و فعالیت‌های مناسب جایگاه خود را ارتقا داده و بتوانیم به مسابقات لیگ برتر راه یابیم.

رئیس هیئت کبدی یزد بیان داشت: یکی از اساسی‌ترین مشکلات ما در استان یزد نداشتن سالن است.

همین امر باعث شده تا ورزشکاران جای مناسبی برای تمرین وبرگزاری مسابقات نداشته باشند وبا وجود تلاش‌های فراوان نتوانند به راه‌های بالا صعود کنند.

وی افزود: البته باید بگویم دبیر کل ورزش و جوانان استان قول‌هایی مبنی بر در اختیار گذاشتن سالن کبدی به ما داده است که امیدواریم هر چه زودتر به قولشان عمل کنند و ما بتوانیم مانند سایر تیم‌ها در امکانات مناسب به فعالیت پرداخته و وارد عرصه‌ی رقابت‌های داخلی و خارجی شویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کبدی ، سعیدی ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار