عصر امروز صورت گرفت،

بازدید علی جنتی از نمایشگاه سومین جشنواره جهانی مقاومت

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه برخی دیگر از مدیران این وزارتخانه و جمعی از هنرمندان آثار تجسمی داخلی و خارجی، پس از نماز مغرب و عشای امشب از نمایشگاه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی معلم مدیر فرهنگستان هنر بعداز نماز مغرب و عشای امشب از نمایشگاه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت بازدید کرد.
 
بنابراین گزارش، "دانا بارتلت" هنرمند آمریکایی،"سلمان الحجری" هنرمند اهل عمان و "فرخ نعمت زاد" از تاجیکستان در هفته اول برگزاری جشنواره در تهران حاضر شده و ضمن تبادل نظر با هنرمندان ایرانی کارگاه آموزشی را با موضوع گرافیک برگزار کردند و در این بازدید از نمایشگاه حضور داشتند.
 
 همچنین، "جینا موسی" و "احلام عباس" از لبنان، "جان لنت" از آمریکا،  "راعد خلیل" از کشور سوریه، "شهید العلم" از بنگلادش، "هیلدا هیلاری" از اردن و "عصام خازم" از لبنان برای برپایی کارگاه آموزشی در سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت به ایران آمده و در این بازدید وزیر ارشاد را همراهی کردند.
 
بر اساس این گزارش، نمایشگاه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت به ریاست "جواد جباری"ˈ و دبیر کلی "حبیب الله صادقی" هم اکنون در فرهنگستان هنر درحال برگزاری است و تا 5 دی ماه سال جاری همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 10 الی 19 میزبان علاقه مندان است.
 
گفتنی است، آئین اختتامیه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت نیز شنبه 30 آذر ماه ساعت 14 در"سالن ایران" واقع در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار