مخفيگاه سري سرکرده منافقين در قرارگاه اشرف زير ذره بين خبرنگاران

خبرنگاران رسانه هاي مختلف ايران براي نخستين بار وارد مقر مخفيگاه فوق سري مسعود رجوي و مريم عضدانلو معروف به مريم رجوي شدند و اين مقر فوق سري را زير ذره بين خود قرار دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛‌ قرارگاه اشرف که از سال1365محل حضور و طرح ريزي هاي عملياتي تروريستي منافقين عليه ملت ايران بود، تا شهريور1392در دست گروهک تروريستي منافقين به سرکردگي مسعود رجوي بود. 

قرارگاه اشرف از بخش هاي مختلفي چون، مراکز فرماندهي، سالن هاي نشست، يگان هاي استقرار نظامي، گورستان مرواريد، زندان ها و شکنجه گاه ها، سوله هاي تدارکات، زاغه هاي مهمات، قرار گاه تبليغات، ستاد داخله و آسايشگاه ها و تعميرگاه هاي خودروهاي سبک و سنگين تشکيل مي شد که افراد تنها مي توانستند در يگان هاي خود تردد کنند و خاکريزها و سيم خاردار هاي نصب شده در هر يگان نيروهاي يگان هاي مختلف را از يکديگر جدا کرده بود و هيچ کس حق ورود به يگان ديگر را نداشت. 

در پادگان اشرف اعضاي گروهک منافقين هيچ اطلاعي از مقر و مخفيگاه سري مسعود رجوي نداشتند.  مخفيگاه سرکرده منافقين،20 متر زير زمين قرار دارد که اين مخفيگاه ضد بمب است. همه درهاي فولادي آن با سيستم الکترونيکي باز و بسته مي شد و تمامي اين درها ضد بمب است. 

ورودي اين مخفيگاه مخوف با شش در تو در تو و کاملا زرهي آغاز مي شود و سپس اتاق ها و سالن هاي مختلفي را تشکيل مي دهد. خبرها حاکي از اين است که مسعود رجوي پس از حمله آمريکا به عراق و سقوط صدام، سال هاي سال در اين مخفيگاه زندگي مي کرده و دستور عمليات هاي تروريستي را از اين مخفيگاه به نيروهاي خود صادر مي کرده است. 

جالب اين که تنها تعدادي از افراد بلند پايه گروهک منافقين از اين مخفيگاه خبر داشتند و هيچ نيروي ديگري محل اين مخفيگاه را نمي دانست و حتي فکر مي کرد مسعود رجوي خارج از قرار گاه اشرف حضور دارد. مقر و مخفيگاه فوق سري سرکرده منافقين به نام مقر49 و 52 معروف است.

همچنين در ضلع شرق قرارگاه اشرف زندان هاي مخوفي قرار دارد که مسعود رجوي افرادي را که فکر فرار به سر آنها زده بود يا مخالفتي با گروهک مي کردند به مدت دو سال زير شکنجه هاي مختلف قرار مي داد و سپس اين افراد تحويل دولت عراق مي شدند که بسياري از اين افراد يا در خود قرار گاه اشرف يا در زندان ابو غريب کشته شدند. 

در نقطه اي از  پادگان اشرف به گفته افراد جدا شده از گروهک، تعداد زيادي از پاسداران و رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس زير شکنجه هاي منافقين قرار گرفتند و در گورستان جمعي دفن شدند که گروه تفحص شهداي جمهوري اسلامي بايد به اين منطقه سري بزند. 

در شمال پادگان اشرف گورستان مرواريد قرار دارد که تعدادي از دفن شدگان در اين محل، نيروهاي حاضر در عمليات مرواريد بودند که با همدستي صدام  به قتل عام کردهاي شمال عراق پرداختند. همچنين تعداد زيادي از افراددفن شده در گورستان مرواريد دختران وپسران و زن ها و مرداني هستند که يا به علت مخالفت با مسعود رجوي در پادگان اشرف سر به نيست شدند و يا به دستور جلادان مسعود، قرص سيانور خوردند و يا به علت محدوديت ها و شکنجه ها خود کشي کردند.همه تجهيزات و اداوت و مهمات اين سازمان تخليه شده و تنها در يکي از قسمت هاي مرکزي قرارگاه، هنوز بيش از سه هزار خودروي سبک، سنگين و نيمه سنگين که بسياري از اين خودروها صفر کيلومترند، وجود دارد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار