دانشگاه در هفته‌ای که گذشت

از دعوت وزیر علوم برای حضور در دانشگاه علم‌وصنعت تا واکنش به اظهارات مشاور رئیس جمهور

مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه را در گزارش زیر بخوانید.

دعوت از وزیر علوم برای حضور در دانشگاه علم‌وصنعت

بسیج دانشجویی دانشگاه علم‌وصنعت طی نامه‌ای از فرجی دانا دعوت کرد تا به منظور پاسخگویی به سوالات دانشجویان در این دانشگاه حضور یابد.

یادداشت/ آقای سریع‌القلم پاسخ دهید

سجاد مصطفی پور دانشجوی کارشناسی ارشد روابط بین الملل طی یادداشتی سوالاتی را خطاب به مشاور امور بین‌الملل رئیس جمهور مطرح کرده و خواستار پاسخگویی وی شد.

روستا آزاد: 9دی تکلیف مقابله کنندگان با قانون را یکسره کرد

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه 9دی تکلیف مقابله کنندگان با قانون را یکسره کرد، گفت: باید در سالگرد حماسه 9 دی دلیل شکل‌گیری این اقدام مردمی روشن‌گری شود و این که 9 دی چه تاثیری را بر بازگشت ثبات، هنجار و قانون گرایی در کشور گذاشت.

نامه پنج انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های تهران خطاب به آیت‌الله نوری همدانی

حضرتعالي در فضاي غبارآلود سال 88، روزمرگي و تنزه طلبي را از اطراف خويش زدوديد و با اتخاذ مواضعي انقلابي در مقابل كساني كه اسلام و جمهوري اسلامي را همواره اصلي‌ترين مانع نيل به اهداف شوم‌شان مي پندارند، قد علم كرده و نام خود را جزء عوامل وقوع حماسه تاريخي "9دي" ثبت كرديد.

نیازی: ترک نشست وین از سوی نمایندگان ایران حرکتی انقلابی بود

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به ترک نشست وین از سوی کارشناسان ایرانی گفت: از اینکه کارشناسان انرژی اتمی و مذاکره‌کنندگان کشورمان با حرکتی انقلابی جلسه را ترک کردند، کمال تشکر را داریم.

آقای گودرزی! محرومیت ناعادلانه و غیرمنصافه امیرعلی اکبری را پیگیری کنید

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای از وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری محرومیت ناحق علی اکبری ورزشکار سنگین وزن کشتی فرنگی از مراجع ذی‌صلاح شدند.

مرتضويان: بايد چهره واقعی ايران را جامعه جهانی نشان دهیم

عضو هیئت علمی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با بيان اينکه با تاکيد بر اينکه ایران از مواضع اصلی خود در قبال صهيونيست‌ها تحت هیچ شرایطی عقب نشینی نخواهد کرد، گفت: دولت‌های غربی به این نتیجه رسیدند که سیاست‌هایشان در قبال ايران آنان را به سمت بحران‌های درونی برده است.

ابوترابی‌فرد در جمع خبرنگاران: با "ما‌می‌توانیم" کارآمدی نظام مردم‌سالاری دینی را ثابت کردیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای نخستین بار یک نظام مردم سالار دینی را تجربه کرده و در عرصه آزمون‌های بزرگ سیاسی، دفاعی، علمی، فرهنگی و اجتماعی کارآمدی آن را اثبات کنیم.


ظریف: هرگاه رهبری امر کنند مذاکرات را قطع می‌کنیم

ارشد تیم مذاکره کننده ایرانی با توجه به گفته‌های فرمانده سپاه گفت: ایشان در یکی از سخنرانی‌های خود گفته‌اند که در مذاکرات چیز کمی به دست آورده‌ایم و بسیاری از مطالبات گذشته را نیز از دست داده‌ایم، باید به دوستان بگویم که به متن توجه داشته باشند نه تبلیغات و هرگاه نیز رهبری تصمیم بگیرند که ما از مذاکرات صرف نظر کنیم به دیده منت؛ گفته ایشان را اطاعت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان: غرب برای نجات خود اسلام را طالبان و وهابیت معرفی می‌کند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: موجی که با انقلاب اسلامی در جهان پدید ‌آمده تمدن غرب را با بن بست مواجه کرده که نتیجه آن فروپاشی غرب از درون است که امروزه شاهد آنیم و تنها جایگزین برای تمدن غرب الگوی اسلامی به نام مردم سالاری دینی است که با پیوند علم و دین موفقیت خود را به اثبات رسانده است.

میرزاده: دانشگاه آزاد تحقق وحدت حوزه و دانشگاه را رسالت خطیر خود می‌داند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه پیامی صادر کرد.

انتصاب میلی‌منفرد به دبیری هیئت مرکزی جذب وزارت علوم

انتصاب میلی منفرد معاون آموزشی وزارت علوم، به سمت دبیری هیئت مرکزی جذب این وزارتخانه به تصویب اعضای شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی رسید.

مخبر دزفولی: وظیفه نظارت بر اجرای مصوبات جدی‌تر اعمال خواهد شد

جلسه شورای مهندسی فرهنگی روز گذشته به ریاست محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه شورا برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۲
]چندی است شایعاتی در مورد بر کناری رئیسدانشگاه یزد شنیده میشود خواهشمندیم از مسوولین وزارت مربوطه بخواهید در این مورد تعیین تکلیف کنند
آخرین اخبار