ساری /

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه کشاورزی ساری با مراکز تحقیقاتی بین‌المللی

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این دانشگاه با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی خارج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،سلیمانی در مراسم هفته پژوهش و فناوری با بیان اینکه بر اساس گزارش ISC رتبه دانشگاه نسبت به دو سال گذشته ارتقای 22 پله‌ای داشته است، اظهار داشت: براساس افق 1404 این دانشگاه باید در جمع 12 دانشگاه برتر کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه به ازای یک گروه آموزشی یک مجله دارد، افزود: تعداد مجله دانشگاه نسبت به دو سال گذشته از سه مجله به 10 مجله ارتقا پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری خاطرنشان کرد: از 48 پروژه ملی دانشگاه در هفت پروژه ملی همکار و در پروژه دانش فناوری استفاده از آب دریا و آب‌های شور برای استفاده در کشاورزی، شرب و صنعت مجری طرح است.

سلیمانی با بیان اینکه دانشگاه هشت تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی خارج از کشور منعقد کرده است،تصریح کرد: 30 دانشجو در دانشگاه قاسم‌الخضرا عراق مشغول تحصیل هستند.

وی بیان داشت: بودجه دانشگاه از زمان شکل‌گیری دانشگاه تاکنون 10 برابر افزایش یافته است هر چند که در بودجه‌های پژوهشی تنگناهای زیادی داریم.

این مسئول گفت: اعتبار بخش‌های اجرایی برای کمک به دانشگاه‌ها یک تا سه درصد است که به دلیل مشکلات اداری به دانشگاه داده نمی‌شود.

سلیمانی در پایان بیان داشت: در دانشگاه پردیس بین‌الملل 12 کد رشته دکتری و 12 کد رشته کارشناسی ارشد فعال است./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: انعقاد ، قرارداد ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.