احداث فاز دوم بوستان پرواز به مساحت 14 هکتار

معاون فنی عمران شهرداری منطقه 2 از طرح توسعه فضای سبز و احداث فاز دوم بوستان پرواز در شمال غرب تهران خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمد پور گفت: هر چند مدت کوتاهی از احداث بوستان پرواز نمی‌ ‌گذرد اما موقعیت ممتاز آن توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است این پارک علاوه بر مساعد بودن برای انجام فعالیت های ورزشی مختلف، چشم اندازی زیبا از شهر تهران را نمایش می دهد. 

وی در خصوص دسترسی به این بوستان تصریح کرد: دسترسی به بوستان پرواز از طریق بزرگراه یادگار امام امکان پذیر است و وجود جای پارک خودرو که از بزر‌گترین مشکلات بوستان های تهران محسوب می شود، همگی موجب شده پارک پرواز به عنوان یکی از بهترین بوستان های تهران شناخته می شود.  
 
احمد پور در ادامه بیان داشت: هوای عالی به علت شرایط خاص کوهپایه ای  و نزدیکی به دره سرسبز فر‌حزاد، خنکی هوا و وجود چشم انداز زیبای طلوع و غروب آفتاب و مناظر شهر تهران به خاطر ارتفاع زیاد این بوستان نسبت به اطراف موجب شده مناظر این پارک در همه ساعات روز و شب دیدنی است.  
 
وی در ادامه افزود: فاز دوم بوستان پرواز در منطقه دو تهران با هدف توسعه فضای سبز منطقه در حال احداث است که با توجه به اینکه از جمله بوستان های بزرگ منطقه دو به شمار می رود، با توسعه آن امکان استفاده بیشتری برای شهروندان مهیا خواهد شد.  
 
معاون فنی عمران شهرداری منطقه 2 در ادامه یاد آور شد: وجود زمین های بایر و جنگل های رها شده در اطراف این بوستان فرصت مناسبی را برای توسعه آن در جهت تلطیف هوای این منطقه ایجاد نموده است. 

وی در پایان خاطر نشان شد: فاز دوم بوستان پرواز با مساحت تقریبی 14 هکتار، شامل انجام عملیاتها‌ی اجرایی خاکبرد‌اری تا حدود 4 هزار و 500 متر مکعب‌، اجرای مکعب‌، اجرای آبنما یا سنگ در حدود 900 متر مکعب‌، اجرای 7 هزار عدد باکس‌ چینی است و امکاناتی از قبیل آلاچیق، سکوها‌ی استراحت، سکوهای‌ دید باز به نمای شهر تهران، زمین بازی کودکان و زمین ورزشی دارا خواهد بود.  
 
انتهای پیام/  
برچسب ها: باکس ، سکو ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار