تماشاگران نمایش "قاتل بی مزد" را نورپردازی کردند

صحنه نمایش "قاتل بی مزد"، به کارگردان محمد فاتمی، دوشنبه، 25 آذرماه، از سوی تماشاگران این نمایش نورپردازی شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایش "قاتل بی‌مزد"، این نمایش دوشنبه، 25 آذرماه، در دقایق پایانی اجرای خود به علت مشکلات فنی تالار با قطع کل نور مواجه شد، اما تماشاگران زمانی که این مسئله را مشاهده کردند، در سکوت کامل و با استفاده از نورهای  تلفن همراه خود صحنه را نورباران کردند و شرایط را برای به پایان رساندن این نمایش مهیا کردند.

در پایان  نمایش  محمد فاتحی این اثر را به تماشاگران فهیم و بافرهنگ تئاتر تقدیم کرد.

نمایش "قاتل بی مزد" نوشته اوژن یونسکو، کارگردانی  محمد فاتحی و بازیگری پرنده علایی، مجتبی قربانی، علی کوشا، الهه حاجی زاده، امیر سلیمانی، حسام شریفی، مهشید نوروزی، شیما فرشتیان، پدرام پیراسته و محمد حمیدی اجرا می‌شود.

دیگر عوامل این نمایش عبارت اند از: مشاور کارگردان: پرنده علایی، منشی صحنه: سحر غلامی، طراح لباس: مریم نعیم زاده، دستیار لباس: معصومه بیگلری، طراح پوستر و بروشور: مهدی فاتحی، روابط عمومی: الهه حاجی زاده و عکاسان: عرفان خوشخو، ریحانه اناری و حمید خرمی.

 لازم به ذکر است، این نمایش هر روز به غیر از شنبه ها ساعت 19:15 در تالار استاد رکن الدین خسروی تماشاخانه "سه نقطه" به صحنه می رود و علاقه مندان برای رزرو بلیت می توانند با شماره 09374124175 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار