مقصودلو: مسابقات ليگ برتر فرصتي براي کبدي‌کاران مستعد است

رئيس فدراسيون کبدي گفت: ليگ برتر کبدي باید فرصتي را فراهم آورد تا بتوانيم با حضور قدرتمندي به مسابقات جهاني راه پيدا کنيم.

محمدرضا مقصودلو در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص مسابقات ليگ برتر کبدي‌ آقايان گفت: ليگ برتر کبدي ميدان درخشش استعدادهاي اين رشته ورزشي براي راه‌يابي به اردوهاي تيم ملي است و اين فرصت براي کبدي‌کاران مستعد فراهم شده تا با حضور قدرتمند در مسابقات به تيم ملي راه يابند.
 
رئیس فدراسیون کبدی بيان داشت: براي تمام اعضاي فدراسيون کبدي حضور قدرتمند در ميادين بين‌المللي از قبيل مسابقات آسيايي و جهاني اهميت بالايي داشته است، بنابراين در اختيار داشتن چند تيم قدرتمند و آماده بسيار لازم است.
 
وي تصريح کرد: ليگ برتر کبدي استاندارد که اين دوره به ميزباني شهرستان تويسرکان برگزار شد از سطح کيفي و فني بسيار بالايي برخوردار است و شاهد چهر‌ه‌هاي مستعد و آماد‌ه‌ي بسياري بوديم.
 
مقصودلو تصریح کرد: کشورمان ايران سرشار از استعدادهاي نخبه در ورزش کبدي است و ما در اکثر شهرهاي ايران، حتي شهرهاي کوچک بازيکنان توانمند و فعالي داريم که هر يک از آنها لايق حضور در اردوهاي تيم ملي هستند.
 
رئيس فدراسيون کبدي افزود: همه‌ي تيم‌هاي شرکت کننده در مسابقات ليگ برتر امسال از آمادگي بسيار بالايي برخوردار بودند و همين آمادگي انگيزه‌اي شد تا رقابت‌ها در سطح کيفي و فني بسيار بالايي برگزار گردد، از اين رو بايد از تمام تيم‌هاي شرکت کننده در ليگ برتر قدرداني نمايم.
 
وي بيان داشت: ميزباني شهرستان تويسرکان در برگزاري مرحله مقدماتي مسابقات هم بسيار عالي بود و نشان داد مي‌توان از امکانات ورزشي شهرهاي کوچک براي برگزاري مسابقات مهم هم استفاده کرد.
 
مقصودلو خاطرنشان کرد: شهرستان تويسرکان داراي استعدادهاي خوبي در رشته کبدي است و طي سالهاي گذشته در اين رشته ملي پوش داشته است ضمن اينکه از داور بين‌المللي کبدي هم برخوردار است.
 
وي اضافه کرد: با توجه به پتانسيل‌هاي موجود در شهرستان تويسرکان سعي مي‌کنيم همه ساله يک مرحله از مسابقات ليگ برتر کبدي کشور را تحت عنوان گراميداشت شهيد مفتح در اين شهر برگزار کنيم.
 
رئيس فدراسيون کبدي کشور گفت: با قدرداني از ميزباني خوب شهر تويسرکان در برگزاري اين مسابقات، يک تشک تاتامي براي توسعه ورزش کبدي به اداره ورزش و جوانان شهرستان تويسرکان اعطا مي‌شود، ضمن اينکه به زودي شاهد راه‌اندازي خانه کبدي در اين شهرستان خواهيم بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار