کارشناس "هواشناسي" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

آلودگي "تهران" تا جمعه ادامه دارد/ تداوم "بارش"ها در سواحل غربي درياي خزر

گودرزی گفت: امروز در سواحل غربي درياي خزر و استان اردبيل بارش برف و باران ادامه دارد و از اواخر وقت امروز بتدريج قطع مي شود.

فريبا گودرزي، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسي کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعيت آب و هواي کشور طي روزهاي آينده گفت: امروز "سه شنبه 26 آذر ماه 92" در سواحل غربي درياي خزر و استان اردبيل بارش برف و باران ادامه دارد و از اواخر وقت امروز بتدريج قطع مي شود.

وي افزود: بتدريج از امروز تا بعدازظهر چهارشنبه جو  آرام مي شود و با سکون نسبي هوا بر غلظت آلاينده هاي جوي افزوده مي شود و در شهرهاي تهران و اصفهان و روز چهارشنبه در شهر مشهد آلاينده هاي جوي افزايش مي يابد.


کارشناس هواشناسي اظهار داشت: امروز خليج فارس و درياي عمان مواج است و پنجشنبه براي استان هاي غربي و ارتفاعات زاگرس بارش پراکنده باران و برف و تا شنبه براي سواحل جنوبي درياي خزر بارش بارش باران و برف پيش بيني مي شود.

گودرزي با اشاره به وضعيت آب و هواي تهران طي روزهاي آينده افزود: تهران طي امروز صاف، درپاره ای نقاط غبارمحلي، گاهی وزش باد و فردا و روز پنجشنبه، کمي ابري همراه با غبار  محلي و از اواخر وقت افزايش ابر و از اواخر روز پنجشنبه وزش باد  سبب کاهش آلودگي هوا خواهد شد و روزهاي جمعه و شنبه هواي تهران سالم و همراه با بارش پراکنده پيش بيني مي شود.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار