چهارمین جلسه دادگاه اختلاس بیمه ایران/3

دفاعیات متهم "ف.ه": هیچکدام از اتهامات را قبول ندارم/ آپارتمان دُبی را با وام خریدم

ف.ه"در پرونده اختلاس از بیمه ایران متهم به دریافت رشوه به میزان 60 هزار درهم بابت خرید مبلمان و یک میلیون و 300 هزار درهم بابت خرید آپارتمان در دُبی که از آقای د.س دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، متهم "ف.ه" که در دور  جدید جلسه رسیدگی مجدد پرونده اختلاس از بیمه ایران به دریافت رشوه به میزان 60 هزار درهم بابت خرید مبلمان و یک میلیون و 300 هزار درهم بابت خرید آپارتمان در دبی که از آقای د.س دریافت کرده، متهم است در جایگاه دفاع حاضر شد.

متهم "ف.ه" در مقام دفاع گفت: کلیه اتهامات را رد می‌کنم و هیچکدام را قبول ندارم.

قاضی خطاب به متهم گفت: توضیحات خود را ارائه دهید.

متهم پاسخ داد:‌ مبلمان را خودم خریدم و مبلغ آن 54 هزار درهم بوده و این در حالی بوده که بنده با آقای د.س روابط مالی نداشتم و فقط روابط اجتماعی داشتم چرا که وی جزء مشتریان خوب و برتر بانک بوده است.

وی افزود: در خصوص اینکه گفته شده بنده اقامت دائم در دبی دارم، این مسئله صحت ندارم و اقامت من 3 ساله است.

قاضی خطاب به متهم گفت: طبق اظهارات آقای د.س گفته شده که وی10 الی 11 مرتبه حدود 50 میلیون تومان وام تحت عنوان صادرات و  واردات تسهیلات اخذ کرده است و یک میلیون و 300 هزار درهم را دریافت کرده است.

متهم "ف.ه" در پاسخ ادامه داد: آقای "د.س" هیچ وجهی نداده و حتی وی در مواجهه با قاضی گفته که به من چیزی نداده است، من فقط هنگامی که بلیط پیدا نمی‌کردم از آنجایی که د.س آشنایانی داشتند وی بلیط را تهیه می‌کرد اما بنده خود به آژانس مراجعه نموده و پول را پرداخت می‌کردم.

وی افزود: بنده الان هم صدها دوست دارم که مشتری خوب بانک بودند و آقای "د.س" از مشتریان خوب بانک ما بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار