برترین سانداکاران کشور مشخص شدند

سانداکاران برتر کشور برای حضور در اردوهای تیم ملی بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی 2014 عصر امروز شنبه 23 آذر ماه با شکست حریفان خود در مجموعه ورزشی خرم آباد مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: رقابت های قهرمانی کشور ساندا که از دیروز جمعه 22 آذر ماه در خرم آباد به منظور حضور در اردوی تیم ملی اعزامی به بازی های اینچئون کره جنوبی آغاز شده بود ،ساعاتی پیش با مشخص شدن برترین ها به کار خود پایان داد.

لازم به ذکر است:در این رقابت ها اکبر محمدزاده از زنجان ،سید جمال موسوی ازمازندران،مصطفی امیری از  تهران ب و مرتضی خدابنده لو از قم به ترتیب نفرات اول تا سوم مشترک در وزن 56 کیلوگرم بودند. و در وزن 60 کیلوگرم سعید شیبک از سیستان و بلوچستان ،امیر نجفی از قم، مصطفی حیدری از فارس و علیرضا بختیاری از زنجان مقام های اول تا سوم مشترک را بدست آوردند.

شایان ذکر است: در وزن 65 کیلوگرم وحید پرنیان از فارس ،حسن کرمی فر از همدان، حمیدرضا شهابی از مازندران و سجاد فریادیان از ایلام نفرات اول تا سوم مشترک بودند و امیر اسماعیلی از زنجان، میلاد قزل سفلو از سیستان و بلوچستان، علیرضا صحرانشین از لرستان و امید ظفری از همدان برترین های وزن 70 کیلوگرم بودند.

لازم به ذکر است:در وزن 75 کیلوگرم میررضا بی باک از تهران الف، مجتبی باقرزاده از خراسان رضوی، مهرداد خاوری از مرکزی و مرتضی نوروزی از سمنان نفرات اول تا سوم مشترک شدند.

گفتنی است: بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی در رشته ساندا در بخش بانوان در دو وزن و در بخش آقایان در پنج وزن برگزار می شود.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: رزمی ، ساندا ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار