برگزاری جلسه مدیریت استاندارد ایزو 14001 در منطقه یک

مدیر محیط زیست و انرژی منطقه یک گفت: جلسه بازنگری مدیریت استاندارد ایزو 14001 با حضور شهردار، قائم مقام، معاونین، شهرداران نواحی و مدیران ادارات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اقدسی افزود: جلسه بازنگری مدیریت استاندارد ایزو 14001 به منظور حصول اطمینان از تناسب، کارایی کفایت و اثربخشی نظام مدیریت زیست محیطی و دست‌یابی به بهبود مستمر در این نظام برگزار شد.

یزدانی شهردار منطقه یک، با حضور در این جلسه بر لزوم توجه به مسائل زیست محیطی و سرلوحه قراردادن آن در کلیه امور، همکاری و تعامل مناسب بین کلیه حوزه‌ها، نظارت مناسب بر عملکرد پیمانکاران و توجه نواحی به رسیدگی مناسب به پیام‌های زیست محیطی سامانه مدیریت شهری 137 تأکید کرد.

اقدسی، تصریح کرد: در این جلسه عملکرد کلیه حوزه‌های منطقه در رابطه با نظام مدیریت زیست محیطی و منابع استفاده شده مورد بررسی قرار گرفت و گزارشاتی در خصوص ممیزی‌های نظام مدیریت زیست محیطی، نظرات و پیشنهادات گروه‌های ذی‌نفع، وضعیت اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه اقدامات منتج شده از جلسات بازنگری مدیریت قبلی، میزان دستیابی به اهداف کلان و خود زیست محیطی، طرح‌ها و برنامه‌های جدید، حوادث و بحران‌های زیست محیطی مطرح شده و پیشنهادات برای بهبود نظام مدیریت زیست محیطی منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ ‌ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار