کرمان/

بازدید رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از شیرخوارگاه مادر کرمان

دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور درمحل شیرخوارگاه مادر شهر کرمان پس از بازدید از بخشهای این مرکز ، ساعتی را به دیدار از کودکان مقیم شیرخوارگاه گذراند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دراین بازدید و دیدار که دکتر عباسی مدیرکل بهزیستی استان کرمان و سعیدی فرماندار کرمان نیز حضور داشتند . رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از بخشهای مختلف شیرخوارگاه مادر ، سالن بازی کودکان و... با قدردانی از مدیریت ، کارکنان و مددکاران بهزیستی به خاطر فراهم کردن شرایط مناسب رشد کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و انجام فعالیتهای تخصصی پیشگیرانه گفت : همه مسئولان کشور باید تلاش کنند تا نظام خانواده ثبات و قوام بیشتر و بهتری داشته باشد.

دکتر عباسی مدیرکل بهزیستی استان نیز با ارائه گزارشی از روند پذیرش و نگهداری کودکان در شیرخوارگاه مادر و فعالیتهای درحال انجام و انجام شده در حوزه کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحت حمایت بهزیستی گفت: درحال حاضر 43 نوزاد و کودک در شیرخوارگاه مادر نگهداری می شوند .

مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد در هشت ماه گذشته تعداد 94 کودک با طی مراحل قانونی به فرزند خواندگی داده شده اند.

درادامه بازدید ، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با حضور در اتاق بازی کودکان و تحویل اسباب بازی به کودکان ساعتی را درکنار آنان گذراند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.