تهران میزبان سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور و پله برقی خاورمیانه

سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنایع وابسته که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه صنعت آسانسور خاورمیانه محسوب می شود، از تاريخ 16 تا 19 بهمن ماه در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور،پله برقی و بالابرها؛ در این نمایشگاه بیش از دویست شرکت داخلی و خارجی جدید ترین و نوین ترین تولیدات و فناوری های نوین این صنعت را ارائه و به نمایش عموم خواهند گذاشت .

در سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی، بالابرها و قطعات، تجهیزات و لوازم جانبی، انواع آسانسور ساختمان های اداری، مجتمع های تجاری و مسکونی، آسانسورهای نمای شیشه ای، انواع پله های برقی شهری و مراکز تجاری، پله های برقی ریلی، تابلوهای فرمان، نصب و راه اندازی، تجهیزات آسانسور هیدرولیک، کابین و درب طبقات، درب لولائی، پانل احضار، کفشک های فلزی، انواع طناب های فولادی، سیم بکسل، تسمه پروانه ها صنعتی، سنگ های مصنوعی کف آسانسورها،ورق های استیل کابین، انواع جک های هیدرولیک، موتور گیرلس و دیگرصنایع و تجهیزات وابسته،ارائه خواهد شد.

در سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنایع وابسته،علاوه بر شرکت های داخلی ؛ شرکت هائی نیز از کشورهای آلمان، ايتاليا، چين، تركيه و كره جنوبي نیز حضور خواهند داشت .

قرار است در حاشیه برپائی سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنایع وابسته؛چند کارگاه آموزشی نیز برگزار شود .

مدیر برگزاری سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقی و بالابرها گفت:این نمایشگاه در فضائی به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع و همچنین فضای باز محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

علیرضا آموخته افزود: به‌کارگیری و استفاده از آسانسورهای نسل جدید دارای استاندارد بین المللی، آشنائی تولیدکنندگان داخلی با نوین ترین تکنولوژی های روز این صنعت، درگیرکردن دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی با صنعت تولید آسانسور و پله برقی، توجه به تولید و استفاده از آسانسورها و پله برقی های با مصرف حداقل انرژی و توجه به تولید داخلی، مهمترین اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی، بالابرها و قطعات وابسته است.

وی افزود:این نمايشگاه به همت سازمان توسعه تجارت ايران ، شركت سهامی نمايشگاههاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران و با حمايت سنديكاي صنعت آسانسور و پله برقي ايران و دیگر انجمن ها و اتحادیه های مرتبط برگزار می شود.

آموخته گفت: سومین نمایشگاه بین المللی آسانسور، نسبت به دوره قبل، حدود 60% رشد داشته و پيش بيني مي شود با توجه به مدت زمان باقي مانده با رشد بيشتري رو برو گردد.

آموخته اضافه کرد: رشد و توسعه صنعت ساختمان و بهره گيري از تكنولوژي هاي نوين در اين صنعت ، موجب شده تا صنايع مرتبط با اين بخش نيز روند توسعه و رشد خود را طي و همسو با تحولات ايجاد شده در جهت رفع نيازهاي موجود حركت کنند.

مدیر برگزاری سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقی و بالابرها ، در ادامه به اهمیت این صنعت اشاره کرد و گفت : در سال های اخیری صنعت آسانسورسازی بویژه بخش کابین و تجهیزات کابین سازی در کشور به خوبی مورد توجه واقع شده و پیشرفت های قابل توجه ای در زمینه ساخت آسانسور صورت گرفته است.

آموخته خاطر نشان کرد: صنعت آسانسور، پله برقي و صنايع بالابر از جمله صنايع اي است كه موجب روانسازي و مصرف حداقل انرژي و زمان در حمل و نقل و جابجايي انسان و اجسام مي شود و رشد انبوه سازي و بلند مرتبه سازي در دنیای امروز ، نياز به صنعت آسانسور و پله برقي را افزايش داده است.

در حال حاضر در کشور سالانه حدود 80 هزار دستگاه آسانسور و حدود یک هزار دستگاه پله برقی نصب و مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت آسانسور با توجه به ظرفیت، تعدادطبقات و توقف، نوع موتور و جنس آسانسور متفاوت است اما قیمت آن از حدود 40 میلیون تومان آغاز و تا حدود یکصد میلیون تومان نیز می رسد.

علاقمندان می توانند برای دریاف اطلاعات بیشتر از این نمایشگاه به سایت www.liftex.ir مراجعه کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار