در آستانه برگزاری هفته پایانی لیگ برتر فوتسال؛

فردا تکلیف قهرمان نیم فصل مشخص نمی‌شود

در حالی که قرار بود تیم‌های لیگ برتری فوتسال جمعه 22 آذر برای برگزاری آخرین دیدار نیم فصل نخست به رقابت با هم بپردازند تا تغییرات پایانی را در جدول رده‌بندی ایجاد کنند، سه بازی تبریزی‌ها لغو شد.

به گزارش‌ خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در حالی که قرار بود 14 تیم لیگ برتری فوتسال کشورمان جمعه 22 آذر به مصاف یکدیگر می‌روند تا در هفته پایانی نیم فصل اول با کسب امتیازها جایگاه خود را تثبیت یا ارتقاء دهند، سه بازی تیم‌های هلال احمر، دبیری تبریز و شهرداری تبریز به دلیل شرایط نامساعد جوی به هفته آینده موکول شد بنابراین فردا آخرین هفته نیم فصل لیگ برتر فوتسال نخواهد بود.

این در حالی است که تیم‌ها بدون توجه به جایگاه خود در جدول، هفته سیزدهم را با شور و هیجان هر چه بیشتر برگزار می‌کنند.

تیم‌ های صدر جدولی برای پیشی گرفتن از هم و تیم‌های قعر جدولی برای کنده شدن از انتهای جدول پا به میدان می‌گذارند البته رقبایی که اواسط جدول را به خود اختصاص دادند برای اجرایی شدن برنامه های فنی به منظور عملکرد بهتری در نیم فصل دوم، رقابت هفته سیزدهم خود را با تلاش بیشتری به انجام می‌رسانند.

در همین راستا در نخستین دیدار هفته سیزدهم میثاق تهران که با پشت سر گذاشتن هفته‌های نه چندان مطلوب خود پس از رویارویی با دبیری مجدداً به جایگاه سوم بازگشت به مصاف راه ساری می‌رود تا جایگاه خود را تثبیت کند زیرا با توجه به امتیاز‌ها و تفاضل گل تیم تهرانی در مطلوب‌ترین شرایط نمی‌تواند جایگاهی بهتر از سومی را از آن خود کند اما راه ساری که با پنج امتیاز در مقام دوازدهم ایستاده همانند بسیاری از تیم‌ها چشم به تعطیلات نیم فصل و همچنین اضافه شدن مهره به تیم برای ارتقای جایگاه در نیم فصل دوم دارد زیرا به دلیل مشکلات مالی و حواشی ایجاد شده این تیم وضعیت مناسبی نداشته و در هفته‌های اخیر به سبب حضور ناصر صالح تنها رقابت‌های دیدنی و متفاوتی را به نمایش گذاشته است.

در دیگر دیدار این هفته تأسیسات دریایی در تهران، "دبیری" تیم صدر نشین لیگ برتر را میزبانی می‌کند. تأسیسات که اولین حضور خود  در لیگ برتر را تجربه می‌کند طی گذشت 12 هفته در جایگاه 10 ایستاد تا با کسب تجربه و جذب مهره در نیم فصل عملکرد متفاوتی داشته باشد اما جمعه به مصاف دبیری می‌رود تا امتیاز پایانی نیم فصل را از آن خود کند درحالی تأسیسات سخت‌ترین رقابت خود را تجربه می‌کند که دبیری برای افزایش فاصله با رقیب سرسخت خود چشم به امتیاز بازی دارد.

با این حال هم اکنون دبیری تبریز بیشترین شانس برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل را در دست دارد.
 
البته لازم به ذکر است، این بازی به دلیل شرایط آب و هوایی و نبودن پرواز رفت و برگشت به شهر تبریز در این هفته برگزار نخواهد شد و به هفته آینده موکول شده است.

در سومین دیدار ماهان تندیس در قرچک مهمان شهید منصوری می‌شود،‌ قمی‌ها که شروع ایده‌آلی داشتند و تصویری از تیم قدرتمند صبای قم در فصل گذشته برای رقبا ساختند قادر به پیمودن این مسیر نشدند تا هم اکنون در مقام نهم تکیه بزنند البته تغییر کادر فنی ماهان و حضور دوباره حسن زاده و دستیارانش، امید رسیدن به روزهای خوب را در تیم قمی زنده کرده است اما رویارویی و پیروزی بر منصوری در نیم فصل اول می تواند قدم بزرگی برای ماهانیها باشد.

از سوی دیگر منصوری که با تمام حواشی در ثانیه‌های پایانی پا به میدان برتری گذاشت در جایگاه پنجم ایستاد تا قدرتش را به رقبا ثابت کند. حال با توجه به شکست این تیم مقابل گیتی پسند، منصور‌ی‌ها در پی پیروزی برای پایانی شیرین نیم فصل نخست هستند.

در دیگر رقابت شرکت حفاری، شهرداری تبریز یکی از سه نماینده‌ی شهر تبریز در فوتسال را میزبانی می‌کند. حفاری که با یک بازی کمتر از رقبا و با توجه به پتانسیل بازیکنان و همچنین مدیریت و افکار کادر فنی این تیم جایگاه چهارم جدول را از آن خود کرده برای ارتقاء در جدول و همچنین جبران شکست هفته قبل از دبیری در پی کسب امتیاز و غلبه بر شهرداری تبریز است.

البته شهرداری تبریز که تاکنون عملکرد قابل توجهی داشته و در مقام ششم ایستاده برای پایانی مطلوب برای از دست دادن امتیاز به اهواز نخواهد رفت.

گفتنی است، این بازی نیز به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی شهر تبریز فردا برگزار نخواهد شد و 28 آذر انجام می شود.

اما یکی از مهمترین رقابت‌های این هفته که شاید قهرمان نیم فصل لیگ برتر را مشخص می کند دیدار گیتی پسند و شهرداری ساوه است.

شهرداری ساوه که طی این 12 هفته تیم قدرتمندی نشان نداده و با باخت برابر تیم قعرنشین ماهشهری عملکرد ضعیفی را در کارنامه خود ثبت کرد، حال در این هفته کار سختی را در پیش دارد تا شاید روال ناکامی‌هایش را ادامه قطع کند. اما از سوی دیگر شاگردان لک برای کم کردن فاصله خود با دبیری و یا شاید هم کسب عنوان قهرمانی نیم فصل با سراسر انگیزه برای کسب امتیاز بازی راهی ساوه شوند.

ششمین دیدار هفته سیزدهم به رقابت تیم‌های قعر جدولی زمزم و غیر صنعتی ماهشهر مربوط می‌شود. تیم ماهشهری خوشحال از کسب اولین پیروزی خود مقابل شهرداری ساوه به اصفهان می‌رود تا با تیم نه چندان قدرتمند زمزم رقابت کند البته انتظار می‌رفت حضور حسین افضلی در کادر فنی این تیم اصفهانی پیامد مثبتی داشته باشد که این چنین نشد.

آخرین دیدار این هفته که یک ساعت پس از تمام رقابت‌ها آغاز می‌شود بین 2 تیم هفتم و هشتم جدول یعنی فرش آرا و هلال احمر تبریز انجام می‌گیرد . فرش آرا که در این فصل، تیم قدرتمندی نشان داده قصد پیروزی  و ارتقا در جدول را داشته اما از سوی دیگر هلال احمر هم که طعم حضور در جایگاه سوم را چشیده حریف دست و پا بسته‌ای برای مشهدی‌ها نخواهد بود تا دوباره برخلاف انتظار همه به صدر جدول بازگردد.

شایان ذکر است، این بازی به دلیل شرایط نامساعد جوی و آب و هوای شهر تبریز و لغو پرواز رفت و برگشت، هفته آینده برگزار می شود.

با این حساب فردا جمعه 22 آذر چهار بازی برگزار می‌شود و سه بازی تیم‌های تبریزی مقابل حریفان خود به هفته آینده 28 آذر موکول شد.

بازی‌های سه تیم تبریزی لغو شد

گفتنی است، به دلیل شرایط نامساعد جوی هیچ پرواز رفت و برگشتی از تبریز صورت نمی گیرد بنابراین بازی سه تیم فوتسال هلال احمر، دبیری تبریز و شهرداری لغو شده و به هفته آینده 28 آذر موکول شد.

قرار بود در این هفته که فردا برگزار می شود  قهرمان نیم فصل مشخص شود اما با لغو این سه بازی این امکان وجود ندارد.

همچنین بازی دبیری مقابل حریفش، دیدار سختی است و امکان دارد این بازی قهرمان نیم فصل را مشخص کند، بنابراین فردا آخرین هفته لیگ برتر فوتسال نیست و به هفته آینده 28 آذر موکول شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار